کد خبر: 720230
تاریخ انتشار :

پایان روز پنجم المپیک: رویای مدال رنگ باخت!

کاروان ورزش چین بار دیگر صدر جدول مدال را از ژاپن پس گرفت.

پایان روز پنجم المپیک: رویای مدال رنگ باخت!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"،  روز پنجم المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای ایران پر از فراز و نشیب و غم و شادی بود. به‌جز حذف نوشاد عالمیان و رتبه‌های نازلی که قایقرانان کسب کردند، شمشیربازان چهره اول این روز برای کاروان ایران بودند.

بعد از شکست آمریکا در بخش تیمی در یک بازی فوق جذاب، تیم ملی شمشیربازی در یک قدمی کسب مدال قرار گرفت، اما شکست نزدیک و‌ پر حرف و حدیث برابر مجارستان، شاگردان فخری را به رده‌بندی فرستاد.  

در نهایت هم با یک بازی ضعیف مقابل فرانسه میزبان ایران بدون مدال به کار‌ش پایان داد تا همچنان کاروان ایران در حسرت اولین مدال بماند.

از سوی دیگر در جدول‌ مدال‌ها چین توانست در رقابت میلی‌متری که با ژاپن دارد، بار دیگر به صدر برگردد و سامورایی‌ها را جای بگذارد.

10 مرداد 1403 ساعت 23:09

کره‌جنوبی 45 - مجارستان 41. کره‌ای‌ها جشن قهرمانی خود را در بخش تیمی اسلحه سابر شمشیربازی برپا کردند.

10 مرداد 1403 ساعت 22:30

تیم دوبل دو نفره تنیس اسپانیا متشکل از رافائل نادال و کارلوس آلکاراز در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۲ - ۰ مغلوب تیم دو نفره آمریکا شد و از گردونه مسابقات کنار رفت!

10 مرداد 1403 ساعت 21:43

تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در دیداری که جو وحشتناک ورزشگاه به نفع میزبان بود برابر فرانسه با نتیجه 45-25 شکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند.

10 مرداد 1403 ساعت 21:35

جاناتان ویگنز، سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری جاده کشورمان امروز به اعضای تیم ملی در پاریس ملحق شد.

سرمربی بلژیکی تیم ملی دوچرخه‌سواری امروز با اسدی و محمود وفایی رئیس و مدیر تیم‌های ملی فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

10 مرداد 1403 ساعت 21:20

اوج هیجان برای ورزش ایران. همه چشم‌انتظار ا‌ولین مدال هستند. شمشیربازان کشورمان مقابل فرانسه قرار گرفتند.

10 مرداد 1403 ساعت 21:13

جسیکا فاکس، قایقران استرالیایی با چهره بهت‌زده در مراسم دریافت مدال، قهرمانی خود در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ را مجددا جشن می‌گیرد.

10 مرداد 1403 ساعت 21:11

آندریا لِسکی، جودوکای اسلوونیایی که فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد است، امروز در جشنی که برای مدال‌آوران زیر برج ایفل برگزار می‌شود، شرکت کرد و مدال طلای خود را به نمایش گذاشت؛ طلایی که ظاهرا ۲۴ عیار و اصل اصل است.

10 مرداد 1403 ساعت 21:07

مارتینا سواستووسکا-ونگلارچیک و الکساندر یارچکا از لهسستان در ‌صحنه رژه قهرمانان. روز پنجم المپیک پاریس‌

10 مرداد 1403 ساعت 21:03

جودوکای کرواسی اولین مدال طلای کاروان این کشور در رقابت‌های المپیک را به‌دست آورد. این سکوی چهار نفره وزن منهای ۷۰ کیلوگرم جودوی زنان در المپیک پاریس است.

10 مرداد 1403 ساعت 20:56

در ادامه مرحله یک سی و دوم نهایی مسابقات تیروکمان ۲۰۲۴ پاریس و در بخش ریکرو بانوان، مبینا فلاح قرار بود به مصاف نگویت دتا از ویتنام برود که به دلیل شرایط نامساعد جوی، احتمال طوفان و بارندگی به فردا (پنج‌شنبه) موکول شد.

مبینا فلاح در دور مقدماتی مسابقات المپیک با امتیاز ۶۵۲ در رده بیست و هشتم قرار گرفته بود و حریفش رتبه سی و هفت را به‌دست آورده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها