کد خبر: 720417
تاریخ انتشار :

لای و ترانسفر: آخرین اخبار تابستان عجیب!

علاقه‌مندان فوتبال از خود سؤال می‌کنند: چرا هیچ بازیکنی سر جایش نیست؟ خرید بر اساس نیاز؟ این‌طور به نظر نمی‌آید.

لای و ترانسفر: آخرین اخبار تابستان عجیب!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، امسال در نقل و انتقالات اروپا، تب و تاب گذشته مشاهده نمی‌شود؛ اما به واسطه فصل شگفت‌انگیز گذشته و برگزاری یورو، خریدهای قابل توجهی رخ داده است.

قبل از تمام شدن فصل به نظر می‌رسید که یوونتوس به جذب کالافیوری بسیار نزدیک باشد، اما ناگهان به دلیل مشکلاتی که سران بولونیا با یوونتوسی‌ها به خاطر تیاگو موتا پیدا کردند، این مدافع ایتالیایی تغییر مسیر داد و راهی آرسنال شد. تیم آرتتا در فصل گذشته مشکلی در خط دفاع خود احساس نمی‌کرد و آنها نیاز به یک مهاجم نوک و هافبک داشتند. به هر حال، توپچی‌ها فرصت را غنیمت شمردند و کالافیوری را به خدمت گرفتند و در آستانه‌ی جذب مرینو نیز هستند، اما فعلاً خبری در خصوص مهاجم نوک نیست.

لاپورتا در حال ارائه‌ پیشنهاد برای خرید دنی اولمو، یکی از مهره‌های تاثیرگذار اسپانیا در قهرمانی یورو است. بارسا در این پست پدری و گندوغان را دارد و عجیب است که آنها دو فصل است که حاضرند کریستینسن و رومئو را در پست هافبک دفاعی بازی بدهند، اما به دنبال جانشینی برای بوسکتس نباشند. همچنین، خرید نیکو ویلیامز در پست وینگر چپ ضروری‌تر از خرید دنی اولمو، بازیکن سابق آکادمی لاماسیاست.

*منچستر فقط مهاجم می‌خرد. ایرادات بازیکنان منچستریونایتد در همه خطوط بر هیچ‌کس پوشیده نیست؛ اما آنها فقط روی خط حمله تمرکز کرده‌اند و با خرید زیرکزی عمق اسکواد هجومی خود را تقویت کرده‌اند. آنها یوروی مصدوم را هم خریده‌اند و به دنبال جذب اوگارته در خط هافبک هستند. شیاطین سرخ نیاز مبرمی به دفاع کنار دارند که باید ببینیم در ادامه یارگیری چگونه عمل خواهند کرد.

*رئال با امباپه رویایی می‌شود، اما فصل گذشته را یادتان نرود. فلورنتینو پرز چند سال بود که در پی جذب فوق‌ستاره فرانسوی بود که در نهایت امسال به هدفش رسید و همچنین با اضافه شدن آندریک دیگر خط آتش کهکشانی غیرقابل مهار است. پارسال رئال با مصدومیت‌های فراوانی به‌خصوص در خط دفاع روبرو شد و حتی شوامنی مجبور شد تا در تعدادی از بازی‌ها در قلب دفاع بازی کند. عدم موفقیت در جذب لنی یورو و رفتن ناچو از تیم می‌تواند زمینه‌ساز مشکلاتی در خط دفاع رئال در این فصل پرفشار شود که با حضور وایخو قابل حل نیست؛ مخصوصاً حالا که آنچلوتی اعلام کرده است که پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان دیگر خریدی ندارد.

وقتی که سرهو گیراسی درخشید، بسیاری از تیم‌ها که به مهاجم نوک احتیاج داشتند، خوشحال شدند. تیم‌هایی مانند آرسنال، چلسی و میلان می‌توانستند مقصد خوبی برای او باشند، اما در نهایت گیراسی راهی دورتموند شد؛ جایی که فصل گذشته در این پست فولکروگ، هالر و موکوکو برای زرد و مشکی‌ها بازی می‌کردند.

با همه این احوال پیگیری اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان یک وظیفه برای عشق فوتبال‌هاست.

در این پست آخرین تحولات را با هم مرور می‌کنیم:

 پوشش زنده خبری

13 مرداد 1403 ساعت 09:26

اوریل رومئو قرار است امروز یا فردا تست پزشکی‌اش را در باشگاه خیرونا انجام دهد. او پس از جدایی ژاوی دیگر جایی در ترکیب بارسا نداشت و حالا آماده است تا به‌صورت قرضی و با قراردادی یک‌ساله راهی خیرونا شود.

13 مرداد 1403 ساعت 09:25

میلان همچنان حاضر نیست دست از تلاش برای جذب تامی آبراهام بردارد. مذاکرات با باشگاه رم ادامه دارد. در روزهای اخیر صحبت‌هایی درباره علاقه آنها به جذب نیکلاس فولکروگ به گوش می‌رسید اما این باشگاه خواهان مهاجمی متفاوت است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها