کد خبر: 720447
تاریخ انتشار :

بلاگ نقل و انتقالات: در جستجوی ستاره خارجی!

برای ادامه فصل نقل و انتقالات نگاه اغلب باشگاه‌های فوتبال ایران به بازیکنان خارجی است.

بلاگ نقل و انتقالات: در جستجوی ستاره خارجی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گرم ایران و در شرایطی که به جز سپاهان اغلب تیم‌های مدعی لیگ برتر فوتبال ایران در ترکیه به سر می‌برند، نگاه سرمربیان بیشتر متوجه جذب بازیکنان خارجی برای گره گشایی در مسابقات پیش روست.

پرسپولیس، استقلال، تراکتور و حتی مس رفسنجان و تراکتور و نساجی و سایر باشگاه‌هایی که از تمکن مالی برای انتقالات برای نقل و انتقالات تابستانی برخوردارند، چشم به حضور بازیکنان خارجی دارند. در عین حال  متوسط‌ها  که مدام در حال چرتکه انداختن و محاسبه اعداد و ارقام هستند، از بین بازیکنانی که هنوز در بازار جابجا نشده‌اند، به دنبال چند مهره مناسب و به درد بخور می‌گردند.

در این بلاگ آخرین تحولات نقل و انتقالاتی تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران را بررسی می‌کنیم:

 پوشش زنده خبری

13 مرداد 1403 ساعت 11:39

جدی، مصمم و شاید هم بد اخلاق! این وایبی است که تصاویر خوان کارلوس گاریدو سرمربی جدید پرسپولیس به شما می‌دهد. او شبیه یک مربی خارجی دور از فضای فوتبال ایران کارش را پیش می‌برد: با سخت‌گیری رعایت جزئیات و بی اعتنا به رسانه‌ها. اگر شایعات درباره توجه او به جوانها و البته سبک بازی پرسپولیس درست باشد، فصل هیجان انگیزی با او در انتظار این تیم خواهد بود.فصلی که می‌تواند نوار ناکامی‌های این سرمربی نامدار اسپانیایی را نیز  قیچی کند.

13 مرداد 1403 ساعت 11:23

مصدومیت مهدی طارمی خبر مهم باشگاه اینتر ایتالیاست. این ستاره ایرانی که در پیش فصل فوق العاده عمل کرده بود، با گذشت یک هفته از مصدومیت، تمریناتش را از هفته آینده آغاز خواهد کرد تا در اسرع وقت به تمرینات تیمش اضافه شود.

13 مرداد 1403 ساعت 11:10

آلمدین زیلیکیچ  بوسنیایی در دو بازی دوستانه برابر استانبول اسپور و العروبه عربستان به میدان رفت که موفق شد در دیدار برابر تیم سعودی، گل سوم و پیروزی‌بخش تیمش را وارد دروازه حریف کند تا آبی پوشان به پیروزی برسند. گلی که ممکن است تأثیر زیادی در تصمیم نهایی نکونام برای انتخاب این بازیکن داشته باشد.

13 مرداد 1403 ساعت 11:02

محمدحسین اسلامی، وینگر سابق ذوب‌آهن و خرید جدید استقلال، در دیدار روز گذشته تیمش در کمپ تمرینی آبی‌ها در ترکیه. هواداران باشگاه استقلال در انتظار فرصتی برای دیدن بازیکنان تازه در فضای دور از دیوارهای بلند کمپ تمرینی هستند.

13 مرداد 1403 ساعت 10:57

عمق اسکواد، عبارتی بسیار پراهمیت در تراکتور امسال خواهد بود. این نقش بازیکنان کم نام و نشان‌تر در موفقیت تراکتور را پررنگ می‌کند. سجاد آشوری و رحمان جعفری، باید از فرصت امسال برای ستاره‌شدن در فوتبال ایران استفاده کنند. حتی اگر تراکتور انبوهی از بازیکنان پر اسم و رسم داشته باشد، باز هم بازی به آنها خواهد رسید.

13 مرداد 1403 ساعت 10:29

به نظر می‌رسد پرسپولیس از خرید زولت ناگی مدافع مجارستانی عقب کشیده و دفاع چپ این تیم یک خارجی جدید از یک کشور عربی خواهد بود.

13 مرداد 1403 ساعت 10:25

عرفان شیروانی که اصالتاً شیرازی است و طی فصل اخیر لیگ دسته اول برای تیم شهر راز به میدان رفته و در سمت راست خط دفاعی این تیم نمایش موثری داشت، به‌عنوان جدیدترین خرید باشگاه پرسپولیس معرفی شد.

13 مرداد 1403 ساعت 10:25

به نظر می‌رسد شایان مصلح مدافع سابق پرسپولیس و سپاهان و گل‌گهر یک فصل دیگر به حضورش در ذوب‌آهن ادامه بدهد.

13 مرداد 1403 ساعت 10:24

مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران از نپذیرفتن پیشنهاد تیم امید گفت. شجاعی از نفرات مدنظر مجید جلالی برای هدایت تیم المپیک بوده که به دلیل نابسامانی شرایط احتمالی این تیم، پیشنهاد را رد کرده است.

13 مرداد 1403 ساعت 10:15

تومیسلاو اشترکالی، مهاجم ۱۸۵ سانتی‌متری کروات، به‌زودی به تمرینات تراکتور اضافه خواهد شد. او از تیم اسلاون بلوپو در لیگ کرواسی دومین بازیکن کروات این فصل تراکتور خواهد بود با توجه به نیاز جدی تراکتور به جذب مهاجم اشترکالی برای رفع نقطه ضعف احتمالی تراکتوری‌ها در گلزنی به این باشگاه خواهد پیوست. این احتمال وجود دارد که تراکتور سه خرید دیگر هم در بازار تابستانی داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها