کد خبر: 720472
تاریخ انتشار :

واکنش پپ به هدایت انگلیس: ببینیم چه می‌شود!

پپ گواردیولا حاضر نشد شایعات درباره حضورش روی نیمکت تیم ملی انگلیس را به صورت کامل تکذیب کند.

واکنش پپ به هدایت انگلیس: ببینیم چه می‌شود!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی از چند روز قبل اردوی پیش فصلش را در کشور آمریکا آغاز کرده و چند دیدار دوستانه را هم برگزار کرده است. آنها آماده هستند تا از ساعت یک بامداد فردا به وقت ایران در ادامه این تور روبروی چلسی به میدان بروند.

پپ گواردیولا ساعاتی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

انزو مارسکا: او انسانی بسیار دوست‌داشتنی است. او کاری بسیار عالی و باورنکردنی در لستر انجام داد و حالا روی نیمکت یکی از شش باشگاه بزرگ لیگ برتر انگلیس قرار دارد. بهترین آرزوها را برای او دارم چون لیاقتش را دارد. مهمترین نکته برای سرمربی بودن این است که عمیقا به چیزی باور داشته باشید. هر نتیجه‌ای که به دست بیاید باید به ایده‌ام باور داشته باشم و به همین دلیل است که او هم چنین شرایطی دارد و موفق خواهد شد. نمی‌دانم که چقدر طول خواهد کشید، اما او به موفقیت می‌رسد.

شرایط تیم: ۸۰ درصد از تیم من اینجا نیستند. بنابراین نمی‌دانم که چه تیمی قرار است در دیدار برابر چلسی در لیگ برتر به میدان برود. وقتی برنامه پیش فصل را ریختیم از تقویم مسابقات لیگ برتر خبر نداشتیم.

هدایت سیتی برای مدتی طولانی: آنها کاری را به من پیشنهاد کردند و من دوستش داشتم! خوش شانس هستم که کاری دارم. وقتی قهرمان می‌شوید، شانس بیشتری برای ادامه دادن دارید اما مسئله همین است. شاید من یکی از قدیمی‌ترین مربیان لیگ برتر انگلیس هستم که در یک باشگاه مربیگری کرده است. دنیای فوتبال همین است. وقتی نتیجه نگیرید، شاید قبلا مدیران در انگلیس صبر بیشتری داشتند، اما حالا تغییر کرده‌اند. همیشه باید برای پیشرفت تغییر کنید.

شایعات مربوط به هدایت تیم ملی انگلیس: من سرمربی سیتی هستم. اینجا هستم و خوشحالم. نمی‌توانم حرفی بزنم. نمی‌دانم این شایعات از کجا آمده، اما من واقعا در اینجا خوشحال هستم و باید ببینیم که در ادامه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

بازگشت بازیکنان: بی‌صبرانه منتظر بازگشت بازیکنان تیم اول سیتی هستم تا بتوانیم در کنار هم تمرین کنیم و کارهایی که باید در آینده انجام دهیم را پیش ببریم.

لیگ آمریکا: فکر می‌کنم این لیگ روز به روز بهتر می‌شود. افرادی مانند مسی می‌آیند و بازی می‌کنند. شنیده‌ام که وقتی مسی خارج از میامی بازی می‌کند هم قیمت بلیت در ورزشگاه‌های جدید چند برابر می‌شود. این نشان از تاثیرگذاری او دارد.

خولین آلوارز: آینده او؟ هیچ اطلاعی ندارم. صفر. او شایستگی این را دارد که از زمانی که نیاز دارد استفاده کند و با خیال راحت برگردد. بازی مقابل ۵۵ هزار نفر هر سه روز یک بار خیلی سخت است. او باید نه فقط به پاهایش، بلکه به ذهنش هم استراحت دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها