کد خبر: 720763
تاریخ انتشار :

لای و ترانسفر: بازار منتظر یک جرقه برای انفجار!

فوتبال دوستان منتظر هستند تا بالاخره شاهد انفجار بمب نقل و انتقالاتی در پنجره تابستانی امسال باشند.

لای و ترانسفر: بازار منتظر یک جرقه برای انفجار!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های اروپایی مانند چند هفته اخیر همچنان در حال مذاکره با مدیر برنامه‌ها و مدیران باشگاه‌های رقیب هستند تا بتوانند بازیکنان مدنظرشان را به خدمت بگیرند اما فوتبال‌دوستان بی‌صبرانه چشم‌انتظار یک انتقال بزرگ و پر هیاهو و جنجالی در این تابستان هستند.

شاید پیوستن نیکو ویلیامز و دنی اولمو یا حتی یکی از این دو نفر که ستاره‌های تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ بودند به بارسلونا بتواند همان انتقال جنجالی مدنظر باشد اما رسانه‎‌های اسپانیایی معتقد هستند که آنها بیشتر از هر زمان دیگری از بارسلونا فاصله گرفته‌اند.

این در حالی است که اظهارات روز گذشته پپ گواردیولا درباره خولین آلوارز هم باعث شده است که بسیاری مدعی باشند که او احتمالا به حضورش در این باشگاه ادامه خواهد داد و خبری از انتقال ۶۰ میلیون یورویی به اتلتیکو مادرید که می‌توانست جذابیت لالیگا را بیش از پیش افزایش دهد نخواهد بود. 

 پوشش زنده خبری

15 مرداد 1403 ساعت 10:25

کانر گلگر بالاخره پیشنهاد ارائه شده از سوی اتلتیکو مادرید را پذیرفت و به زودی قرار است راهی پایتخت اسپانیا شود تا قراردادش را به‌صورت رسمی به امضا برساند. مدیران اتلتیکو مادرید چند روز قبل برای جذب این بازیکن به مبلغ ۴۰ میلیون یورو با چلسی به توافق رسیده بودند.

15 مرداد 1403 ساعت 10:20

گویدو رودریگز تست پزشکی باشگاه وستهم را با موفقیت پشت سر گذاشت و اگر همه چیز مطابق برنامه‌ریزی انجام شده پیش برود، این بازیکن قرار است امروز قراردادی دو ساله را با این باشگاه به امضا برساند. 

15 مرداد 1403 ساعت 10:13

ویلیام اوسالا برای انجام تست پزشکی راهی باشگاه نیوکسل شده است. این بازیکن که فصل گذشته در شفیلد یونایتد حضور داشت قرار است با امضای قراردادی به ارزش ۱۳ میلیون یورو با بند پاداش هفت میلیون یورویی به نیوکسل ملحق شود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها