کد خبر: 720831
تاریخ انتشار :

ترانسفر لای و: ستاره‌ای که بایرن را سنگ روی یخ کرد!

فوتبال دوستان منتظر هستند تا بالاخره شاهد انفجار بمب نقل و انتقالاتی در پنجره تابستانی امسال باشند.

ترانسفر لای و: ستاره‌ای که بایرن را سنگ روی یخ کرد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های اروپایی مانند چند هفته اخیر همچنان در حال مذاکره با مدیر برنامه‌ها و مدیران باشگاه‌های رقیب هستند تا بتوانند بازیکنان مدنظرشان را به خدمت بگیرند اما فوتبال‌دوستان بی‌صبرانه چشم‌انتظار یک انتقال بزرگ و پر هیاهو و جنجالی در این تابستان هستند.

شاید پیوستن نیکو ویلیامز و دنی اولمو یا حتی یکی از این دو نفر که ستاره‌های تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ بودند به بارسلونا بتواند همان انتقال جنجالی مدنظر باشد اما رسانه‎‌های اسپانیایی معتقد هستند که آنها بیشتر از هر زمان دیگری از بارسلونا فاصله گرفته‌اند.

این در حالی است که اظهارات روز گذشته پپ گواردیولا درباره خولین آلوارز هم باعث شده است که بسیاری مدعی باشند که او احتمالا به حضورش در این باشگاه ادامه خواهد داد و خبری از انتقال ۶۰ میلیون یورویی به اتلتیکو مادرید که می‌توانست جذابیت لالیگا را بیش از پیش افزایش دهد نخواهد بود. 

ژاوی سیمونز هم یکی از ستاره‌های جذاب و پرطرفدار بازار نقل و انتقالات در پنجره تابستانی امسال بود که باشگاه بایرن مونیخ به صورت جدی امیدوار بود که بتواند او را به خدمت بگیرد اما این بازیکن در نهایت برای امضای قرارداد قرضی یک ساله دیگری با باشگاه لایپزیش به توافق رسید و این فصل هم دور از پاری سن ژرمن در بوندسلیگا توپ خواهد زد.

 پوشش زنده خبری

15 مرداد 1403 ساعت 15:36

منچستریونایتد آماده است تا به مذاکرات با بایرن برای ماتیس دی لیخت و نصیر مزراوی بازگردد. یونایتد می‌خواهد با این دو بازیکن تا 2029 قرارداد امضا کند. آنها این روزها فقط منتظر یونایتد هستند.

15 مرداد 1403 ساعت 15:33

رسمی: گلیسون برمر طبق برنامه‌ریزی قبلی قرارداد جدید خود را با یوونتوس با اعتبار تا ژوئن 2029 امضا کرد.

بند آزادسازی افزایش خواهد یافت.

15 مرداد 1403 ساعت 15:00

والنتین کاربونی، ساعاتی پیش وارد باشگاه اینتر شد تا قرارداد جدیدی را تا ژوئن 2029 امضا کند.

او سپس امروز به مارسی سفر خواهد کرد تا به صورت قرضی با بند خرید و گزینه بازخرید به مارسی بپیوندد.

15 مرداد 1403 ساعت 14:42

رئال مادرید همچنان در انتظار پیشنهاد برای رینیر ژسوس

آ اس نوشت، رینیر آینده‌ای در رئال ندارد و آنچلوتی نیز روی او حساب نمی‌کند. رایو وایکانو شرایط این بازیکن را از نزدیک زیر نظر دارد اما هنوز پیشنهادی رسمی برای او نداده است.

15 مرداد 1403 ساعت 14:25

فولکروگ امروز بازیکن وستهم می‌شود

انتظار می‌رود تا امشب نیکلاس فولکروگ به عنوان بازیکن جدید وستهم معرفی شود. تست‌های پزشکی انجام شده و ستاره فصل قبل دورتموند به چکش‌ها ملحق خواهد شد.

15 مرداد 1403 ساعت 14:17

پاری سن ژرمن در آستانه خرید ویلیان پاچو از اینتراخت فرانکفورت

توافق شفاهی با فرانکفورت برای مدافع اکوادوری با قرارداد 40 میلیون یورویی و پاداش‌ها صورت گرفته است. رومانو نوشت انتظار می‌رود به زودی انتقال نهایی شود.

15 مرداد 1403 ساعت 14:16

دیوید داترو فوفانا، انتظار می‌رود در تابستان امسال به صورت قرضی با بند احتمالا اجباری خرید، چلسی را ترک کند. لستر سیتی در حال حاضر در رقابت با اشتوتگارت و ویارئال برای جذب این بازیکن پیشتاز است.

15 مرداد 1403 ساعت 13:56

اسپورت امروز نوشت که ویتور روکه دو پیشنهاد الهلال را برای پیوستن به لاتزیو رد کرده و شدیدا درگیر انتقالش به این تیم ایتالیایی است.

15 مرداد 1403 ساعت 13:17

رسمی: ستاره پاری سن ژرمن در لایپزیش ماند

باشگاه لایپزیش قرارداد قرضی ژاوی سیمونز را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

15 مرداد 1403 ساعت 13:16

کپا عصبی به‌خاطر بلاتکلیفی

آاس امروز نوشت که کپا از انتظار برای رسیدن پیشنهاد رئال خسته شده و ممکن است به زودی تصمیمی دیگر بگیرد. رئال منتظر قدم بعدی آندری لونین است در حالی که گلر اوکراینی نه قراردادش را تمدید کرده و نه اعلام جدایی کرده است. او اگر برود، رئال کپا را بر می‌گرداند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها