کد خبر: 720922
تاریخ انتشار :

زنده از سالن کشتی پاریس: چراغ اول را روشن کنید

مسابقات کشتی فرنگی المپیک پاریس به اوج حساسیت خود رسیده و ایرانی‌ها نیز به دنبال کسب خوش رنگ تر ین مدال‌ها هستند.

زنده از سالن کشتی پاریس: چراغ اول را روشن کنید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در روز اول مسابقات کشتی فرنگی المپیک پاریس شرایط آنطور که دلخواه ایرانی‌ها بود پیش نرفت و از میان 4 فینالیست دو وزن 60 و 130 کیلوگرم ایران هیچ سهمی نداشت. مهدی محسن‌نژاد برابر حریف ژاپنی قافیه را باخت و امین میرزازاده هم به غول کوبایی نتیجه را واگذار کرد تا هر دو امروز در شانس مجدد به دنبال کسب مدال برنز باشند. 

اما از امروز هم امین کاویانی‌نژاد و هادی ساروی در 77 و 97 کیلوگرم کار خود را آغاز می‌کنند. کاویانی‌نژاد کار دشواری برای رسیدن به مراحل پایانی خواهد داشت، اما ساروی هم دارای قرعه خوبی است و هم با سابقه کسب مدال برنز المپیک توکیو این‌بار می‌تواند مسیر خود را برای رسیدن به مدال طلا هموار کند.

روز شلوغ و حساسی برای کشتی فرنگی ایران در پیش است و به نظر می‌رسد حسن رنگرز و همکارانش برای هدایت همزمان 4 فرنگی کار ایران کار دشواری پیش رو خواهند داشت. 

در ادامه لحظه به لحظه با اخبار و حواشی از سالن کشتی المپیک پاریس همراه ما باشید:

 پوشش زنده خبری

16 مرداد 1403 ساعت 11:10

در حالی که ایرانی‌ها به فکر کسب اولین مدال المپیکی خود هستند، امشب همه نگاه‌ها به فینال وزن 130 کیلوگرم خواهد بود. جایی که لوپز کوبایی به دنبال کسب پنجمین طلای خود در المپیک است تا در تاریخ جاودانه شود. لوپز در دیدار فینال به مصاف یاسمانی آکوستا کشتی‌گیر کوبایی‌الاصل شیلی می‌رود.

16 مرداد 1403 ساعت 11:02

اتفاقی که کادرفنی و علاقه‌مندان به کشتی را به فینالیست شدن ساروی امیدوار می‌کند، قرار داشتن آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان و گابریل روسیلو کیندلان قهرمان سال گذشته جهان از کوبا در سمت دیگر جدول است.

16 مرداد 1403 ساعت 11:01

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۶ نفر وزن کشی کرده‌اند محمدهادی ساروی در دور اول با رائو از آمریکا مبارزه خواهد کرد که در صورت پیروزی در مرحله بعد با برنده دیدار دوژنبیکوف از قزاقستان و ونکاتیس از لتونی مبارزه می‌کند.

16 مرداد 1403 ساعت 11:01

در وزن ۷۷ کیلو که ۱۶ نفر حضور دارند امین کاویانی‌نژاد در دور اول به مصاف پنا فلورس از کوبا می‌رود و در صورت برتری در مرحله بعد با برنده آمویان از ارمنستان و سارکینن از فنلاند مبارزه خواهد کرد.

16 مرداد 1403 ساعت 10:57

مهدی محسن‌نژاد در گروه بازنده‌های وزن 60 کیلوگرم به مصاف برنده دیدار میان سلطان گالی از قزاقستان و آرنوات از رومانی می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار، راهی دیدار رده‌بندی خواهد شد تا مقابل ژولامان شارشنبکوف قهرمان جهان از قرقیزستان قرار بگیرد.

16 مرداد 1403 ساعت 10:57

امین میرزازاده در گروه بازنده‌های وزن 130 کیلوگرم به مصاف کیم سئونگ جان از کره‌جنوبی می‌رود و در صورت گذر از این حریف راهی دیدار رده‌بندی خواهد شد تا مقابل صباح شریعتی کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل آذربایجان قرار بگیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها