کد خبر: 721079
تاریخ انتشار :

تمدید یک‌طرفه با چت واتس‌اپ 24 ساعته!

مسئولان ملوان در تمدید یک طرفه قرارداد سه بازیکنی که از این تیم جدا شده‌اند، اشتباه عجیبی را مرتکب شده‌اند.

تمدید یک‌طرفه با چت واتس‌اپ 24 ساعته!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته سعید دقیقی در مصاحبه‌های خود از شکایت باشگاه ملوان از سه بازیکن جدا شده این تیم صحبت کرده بود. حالا که دقیقی از سمت خود استعفا داده و از بازیکنان ملوان هم خداحافظی کرده اما مشخص شده ادعای ملوانی‌ها درباره تمدید قرارداد یک طرفه سه بازیکن خود با ابهام‌هایی همراه است.

پدرام قاضی‌پور، مهران احمدی و پوریا پورعلی سه بازیکنی هستند که فصل گذشته در ملوان بودند و در نقل و انتقالات تابستانی به ترتیب با ذوب‌آهن، خیبر و تراکتور قرارداد امضا کرده‌اند. این در حالی است که ملوانان مدعی هستند قرارداد آنها را بر اساس دستور العمل‌های نقل و انتقالاتی تمدید کرده‌اند و پیوستن این نفرات به تیم‌های دیگر غیرقانونی بوده است.

بر اساس قوانین نقل و انتقالاتی تمدید قرارداد یک طرفه تنها در صورتی معتبر است که باشگاه مبدا در مهلت مقرر، نامه این مسئله را ضمن اضافه کردن 25 درصد مبلغ قرارداد به خود بازیکن و سازمان لیگ ارسال کرده باشد.

ظاهرا در باشگاه ملوان هم نامه نگاری با سازمان لیگ صورت گرفته، اما نامه‌ای که برای نامه‌ای که به بازیکنان داده شده هیچ سندی وجود ندارد! بر اساس اطلاعاتی که به دست خبرنگار ما رسیده ظاهرا یکی از مدیران باشگاه ملوان نامه تمدید یک طرفه را در فضای مجازی واتس‌اپ برای قاضی‌پور، احمدی و پورعلی ارسال کرده اما این مدیر تنظیمات واتس‌اپ خود را روی پاک شدن چت‌ها بعد از 24 ساعت قرار داده بوده است.

همین مسئله سبب شده تا اگر نامه‌ای هم به بازیکنان مذکور ارسال شده، از صفحه چت بعد از 24 ساعت پاک شود و هیچ سندی مبنی بر ابلاغ نامه تمدید خودکار به بازیکنان وجود ندارد!

در چنین شرایطی کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال هم سندی برای اثبات این موضوع که نامه تمدید یک طرفه به دست بازیکنان مذکور رسیده در اختیار ندارد و با توجه به شرایط موجود بعید است این شکایت به سرانجام برسد و حکمی علیه احمدی، پورعلی و قاضی‌پور و همچنین باشگاه‌های جدید آنها صادر شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها