کد خبر: 721136
تاریخ انتشار :

زنده از المپیک: قدم‌زنان در روزهای طلایی شانزه‌لیزه

روز دوازدهم مسابقات المپیک پاریس ۲۰۲۴ از ساعت ۱۰:۳۰ آغاز شده است.

زنده از المپیک: قدم‌زنان در روزهای طلایی شانزه‌لیزه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، به روزهای پایانی مسابقات المپیک پاریس نزدیک شده‌ایم و امروز قرار است دوازدهمین روز از مسابقات تابستانی این رقابت جذاب را تجربه کنیم. 

کاروان المپیکی ایران در روز گذشته اولین مدال خودش را در سنگین‌ترین وزن مسابقات کشتی فرنگی به دست آورد و حالا ورزش دوستان ایرانی روز جدید را به امید افتخارآفرینی توسط دیگر ورزشکاران ایران آغاز خواهند کرد.

از ساعت ۱۳ مبینا نعمت‌زاده تکواندوکار وزن ۴۹ کیلوگرم خودش را برای تقابل با حریفش آماده خواهد کرد، علی آقامیرزایی از ساعت ۱۲:۱۰ در بخش کایاک ۱۰۰۰ متر به آب خواهد زد، نبی رضایی از ساعت ۱۳:۱۰ به وقت تهران در بخش کانو ۱۰۰۰ متر پارو می‌زند، علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم و سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم تقریبا از ساعت ۱۳:۱۵ وارد تشک خواهند شد و محمد هادی ساروی در یک فینال حساس و بسیار مهم در وزن ۹۷ کیلوگرم در ساعت ۱۹:۴۵ با نماینده چغر و بد بدن ارمنستان سرشاخ خواهد شد. 

قرار است در روز دوازدهم ۲۳ مدال در ورزش‌های مختلف توزیع شود که در کشتی (۳)، وزنه‌برداری (۲)، تکواندو (۲)، صخره‌نوردی (۱)، اسکیت (۱)، موج‌سواری (۴)، دوچرخه‌سواری (۲)، بوکس (۲)، دوومیدانی (۵) و هنرهای نمایشی در آب (۱) مدال‌ها قرار است بین افتخارآفرینان و ورزشکاران منتخب تقسیم شود.

همچنین امروز مراحل حساس و مهم مسابقات والیبال، بسکتبال، هندبال و هاکی در رشته‌های تیمی پیگیری خواهد شد و شما می‌توانید اخبار المپیک پاریس ۲۰۲۴ را به صورت لحظه به لحظه از سایت ورزش سه دنبال کنید.

 پوشش زنده خبری

17 مرداد 1403 ساعت 15:30

الکساندر میروسلاو لهستانی موفق شد در مسابقات امروز سنگ‌نوردی به عنوان نفر نخست روی سکو برود و به مدال طلای مسابقات المپیک برسد.

17 مرداد 1403 ساعت 15:30

تیم زنان استرالیا با نتیجه ۸۵-۶۷ از سد صربستان گذر کرد و راهی نیمه نهایی بسکتبال زنان المپیک شد.

17 مرداد 1403 ساعت 15:29

کلی هارلینگتون از ایرلند صاحب مدال طلای بوکس زنان در وزن ۶۰ کیلوگرم شد.

17 مرداد 1403 ساعت 15:17

سعید اسماعیلی نماینده در دومین مسابقه خود برابر سانچز قهرمان جهان و المپیک با نتیجه 9-0 سانچز کوبایی را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد.

17 مرداد 1403 ساعت 14:57

علیرضا مهمدی در دومین مسابقه، برابر حریف لهستانی که توانسته بود علی چنگیز قهرمان جهان از ترکیه را حذف کند با نتیجه 10-1 پیروز شد و به نیمه نهایی صعود کرد.

17 مرداد 1403 ساعت 14:56

سعید اسماعیلی، نماینده وزن 67 کیلوگرم، در نخستین مسابقه خود برابر حریفی از الجزایر با نتیجه 10-0 در کمتر از 3 دقیقه به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد.

17 مرداد 1403 ساعت 14:25

محمدنبی رضایی، نماینده ایران در رشته کانو 1000 متر مردان، در مرحله مقدماتی رتبه چهارم گروه خود را کسب کرد و راهی مرحله شانس مجدد شد.

17 مرداد 1403 ساعت 14:13

محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان، طی نشستی با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) با وی دیدار و گفتگو کرد.

17 مرداد 1403 ساعت 13:59

مبینا نعمت‌زاده در دومین رقابت خود در وزن -۴۹ کیلوگرم از ساعت ۱۶:۴۹ امروز به وقت تهران با آدریانو کروز ایگلسیاس اسپانیایی تقابل خواهد داشت. نماینده ۱۹ ساله تکواندوی کشورمان در این دیدار با دارنده مدال نقره توکیو و طلایه‌دار مسابقات اروپایی جدال می‌کند که در جایزه بزرگ رم با شکست برابر او از راهیابی به فینال بازمانده بود و حالا به دنبال انتقام است.

17 مرداد 1403 ساعت 13:42

مبینا نعمت‌زاده، نماینده وزن 49- کیلوگرم ایران در نخستین مسابقه خود برابر خود در 2 راند پیروز شد و راهی دور بعد شد. نعمت‌زاده در دور بعد برابر حریف نامدار و پرافتخار اسپانیایی مبارزه خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها