کد خبر: 721152
تاریخ انتشار :

کاپیتان و ساکت علیه شایعات در نساجی

محمد عباس زاده پیش از تمرین امروز نساجی دقایقی با ساکت الهامی به گفتگو پرداخت و شایعات را به پایان رساندند.

کاپیتان و ساکت علیه شایعات در نساجی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش “ورزش سه”، در پایان اردوی ترکیه و در شرایطی که ساکت الهامی برنامه‌های خود را برای موفقیت نساجی در این فصل دنبال کرده بود، از ساعاتی پیش شایعاتی مبنی بر کنار گذاشتن کاپیتان این تیم منتشر شد.

محمد عباس‌زاده که گفته می‌شد نتوانسته انتظارات ساکت الهامی را در تمرینات نیز سخت‌گیری‌های خاص خود را دارد و بالاترین توان را از شاگردانش خواستار است، در متن این شایعات قرار داشت و گفته می‌شد با تصمیم کادرفنی از تیم نساجی کنار گذاشته شده است.

عباس‌زاده که بازیکنی محبوب در نساجی محبوب می‌شود و با گل‌های خود در فصل منتهی به صعود این تیم نقش پررنگی را ایفا کرده بود، از ساعاتی پیش گفته می‌شد که در برنامه‌های ساکت قرار ندارد و احتمالا باید فصل آتی را در تیم دیگری کار را دنبال کند.

با این حال با پیگیری دیگر بازیکنان تیم و علاقه‌ای که این بازیکن قائمشهری به تیمش داشت، او پیش از تمرین امروز دقایقی فرصت یافت تا با ساکت الهامی به گفتگو بپردازد و با اشاره به شرایطش ضمن عذرخواهی قول همکاری و تلاش بیشتر برای موفقیت تیم را داد.

ساکت الهامی نیز که اولویتش را موفقیت و کسب نتیجه تیم قرار داده، بعد از صحبت‌های عباس‌زاده و در شرایطی که این بازیکن در جمع دیگر هم‌تیمی‌هایش نیز از انگیزه خود برای تداوم موفقیت با نساجی ادعایش را مطرح کرد، زمینه بازگشت دوباره‌اش به جمع تیم نساجی را فراهم کرده و موافقت خود را با این موضوع اعلام کرد.

ساکت که پیش از این کاملا از شرایط عباس‌زاده شاکی بود، در ادامه اما بعد از این صحبت‌ها با آغوش باز بازگشت کاپیتان تیمش را پذیرفت و ادعا کرد هر کس در مسیر موفقیت تیم گام بردارد، قطعا بدون مشکل و هیچ ذهنیتی در برنامه‌های او قرار خواهد داشت.

با این شرایط شایعات و گمانه‌زنی‌های ساعات اخیر در خصوص پایان کار عباس‌زاده در نساجی به این شکل به فراموشی سپرده شد و باید دید شرایط در ادامه مسیر به چه شکل خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها