کد خبر: 721206
تاریخ انتشار :

زنده از المپیک: فقط خوش رنگ تر ین را می‌خواهیم

روز سیزدهم المپیک پاریس ۲۰۲۴ با انجام رقابت هایی جذاب و هیجان انگیز از ساعت ۹ به وقت تهران پیگیری خواهد شد.

زنده از المپیک: فقط  خوش رنگ تر ین را می‌خواهیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، آغاز یک روز المپیک دیگر، این بار روز سیزدهم رقابت‌های تابستانی پاریس را شروع می‌کنیم و در شرایطی که کاروان المپیکی ایران به تازگی شاهد افتخارآفرینی امین میرزازاده، مبینا نعمت‌زاده و محمد هادی ساروی بوده، مشتاق هستیم تا در روز شلوغ المپیک پاریس مجدداً شاهد کسب مدال‌هایی خوش‌رنگ توسط دیگر ورزشکاران ایران باشیم.

ما در روز سیزدهم از ساعت ۱۲:۱۶ به وقت تهران شاهد تقابل ناهید کیانی با کیمیا علیزاده روی شیاپ‌جانگ کاخ گرندپله خواهیم بود و دقایقی بعد از آن حسن یزدانی دلاور مرد کشتی ایران برای انجام اولین جدال خود روی تشک خواهد رفت. 

از ساعت ۱۲:۵۰ علیرضا سرلک کشتی‌گیر جوان کاروان المپیک ایران که به تازگی وارد شهر پاریس شده، اولین مبارزه‌اش را انجام خواهد داد و در صورت پیروزی حسن یزدانی و علیرضا سرلک تا ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه شاهد رقابت‌های مرحله حذفی خواهیم بود.

همچنین رضا علیپور در رشته صخره‌نوردی کار خودش را از ساعت ۱۳:۵۵ دقیقه آغاز می‌کند و بعد از آن همه ما چشم انتظار دو فینال حساس و مهم دیگر خواهیم بود.

سعید اسماعیلی و علیرضا مهمدی پس از کشتی‌های جانانه خود در روز دوازدهم، تنها برای ۶ دقیقه از ساعت ۱۹:۴۵ با رقبای خود بر سر کسب مدال طلا سرشاخ خواهند شد تا بتوانند با تصاحب خوش رنگ‌ترین مدال المپیک پاریس، زیباترین هدیه جهان را کسب کنند: لبخند مردم سرزمین‌شان ایران!

مسابقات امروز از ساعت ۹ با شنای ماراتن آغاز می‌شود و در مجموع قرار است در رشته‌های شیرجه (۱)، ماراتن شنا (۱)، دوومیدانی (۵)، بوکس (۲)، قایقرانی سرعتی (۳)، دوچرخه‌سواری (۲)، هاکی (۱)، قایقرانی بادبانی (۴)، صخره نوردی (۱)، تکواندو (۲)، وزنه برداری (۲)‌ و کشتی (۳) شاهد توزیع مدال خواهیم بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها