کد خبر: 721229
تاریخ انتشار :

زنده: خوش‌سلیقه‌های ایرانی فقط طلا می‌خواهند

روز سیزدهم المپیک پاریس ۲۰۲۴ با انجام رقابت هایی جذاب و هیجان انگیز از ساعت ۹ به وقت تهران پیگیری خواهد شد.

زنده: خوش‌سلیقه‌های ایرانی فقط طلا می‌خواهند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، آغاز یک روز المپیک دیگر، این بار روز سیزدهم رقابت‌های تابستانی پاریس را شروع می‌کنیم و در شرایطی که کاروان المپیکی ایران به تازگی شاهد افتخارآفرینی امین میرزازاده، مبینا نعمت‌زاده و محمد هادی ساروی بوده، مشتاق هستیم تا در روز شلوغ المپیک پاریس مجدداً شاهد کسب مدال‌هایی خوش‌رنگ توسط دیگر ورزشکاران ایران باشیم.

ما در روز سیزدهم از ساعت ۱۲:۱۶ به وقت تهران شاهد تقابل ناهید کیانی با کیمیا علیزاده روی شیاپ‌جانگ کاخ گرندپله خواهیم بود و دقایقی بعد از آن حسن یزدانی دلاور مرد کشتی ایران برای انجام اولین جدال خود روی تشک خواهد رفت. 

از ساعت ۱۲:۵۰ علیرضا سرلک کشتی‌گیر جوان کاروان المپیک ایران که به تازگی وارد شهر پاریس شده، اولین مبارزه‌اش را انجام خواهد داد و در صورت پیروزی حسن یزدانی و علیرضا سرلک تا ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه شاهد رقابت‌های مرحله حذفی خواهیم بود.

همچنین رضا علیپور در رشته صخره‌نوردی کار خودش را از ساعت ۱۳:۵۵ دقیقه آغاز می‌کند و بعد از آن همه ما چشم انتظار دو فینال حساس و مهم دیگر خواهیم بود.

سعید اسماعیلی و علیرضا مهمدی پس از کشتی‌های جانانه خود در روز دوازدهم، تنها برای ۶ دقیقه از ساعت ۱۹:۴۵ با رقبای خود بر سر کسب مدال طلا سرشاخ خواهند شد تا بتوانند با تصاحب خوش رنگ‌ترین مدال المپیک پاریس، زیباترین هدیه جهان را کسب کنند: لبخند مردم سرزمین‌شان ایران!

مسابقات امروز از ساعت ۹ با شنای ماراتن آغاز می‌شود و در مجموع قرار است در رشته‌های شیرجه (۱)، ماراتن شنا (۱)، دوومیدانی (۵)، بوکس (۲)، قایقرانی سرعتی (۳)، دوچرخه‌سواری (۲)، هاکی (۱)، قایقرانی بادبانی (۴)، صخره نوردی (۱)، تکواندو (۲)، وزنه برداری (۲)‌ و کشتی (۳) شاهد توزیع مدال خواهیم بود.

 پوشش زنده خبری

18 مرداد 1403 ساعت 11:31

مدال هنر‌های نمایشی در زیر آب به چین رسید و آنها پس از یک روز استراحت خودشان را برای بخش دو نفره آماده خواهند کرد.

18 مرداد 1403 ساعت 10:15

اروین انگاپت مسرور از رسیدن والیبال فرانسه به فینال المپیک!

جادوگر والیبال جهان در دوره گذشته همراه با تیم ملی والیبال کشورش راهی فینال شد و آنجا بود که موفق شد با عملکردی چشمگیر به تیمش کمک کند تا اولین مدال طلای المپیک تاریخ والیبال را به دست آورند. در تاریخ این رشته تنها اتحاد جماهیر شوروی و امریکا بودند که موفق شدند در دو دوره متوالی قهرمان المپیک شوند و حالا انگاپت همراه با آبی‌ها برای کسب دومین مدال طلای المپیک خودشان برابر لهستان تلاش خواهند کرد.

18 مرداد 1403 ساعت 10:01

قطری‌ها هم این شب‌ها با شور و شوقی خاص مسابقات والیبال ساحلی را دنبال خواهند کرد و شریف و احمد امشب در نیمه نهایی روبروی خود نماینده سوئد را می‌بینند.

18 مرداد 1403 ساعت 09:57

بدون شک امشب یکی از خاص‌ترین شب‌های بسکتبال المپیک خواهد بود؛ آلمانی‌ها و فرانسوی‌ها در دیداری پر از استرس و بسیار هیجان‌انگیز قرار است برای فینالیست شدن بجنگند و آلمانی‌ها که در بسیاری از رشته‌های تیمی، مقابل فرانسه متحمل شکست شده‌اند اکنون در فکر انتقام خواهند بود، اما اصلی‌ترین بازی امشب ساعت ۲۲:۳۰ بین آمریکا و صربستان برگزار می‌شود!

اصلی‌ترین بازی نیمه نهایی بسکتبال تقابل بین یاران یاکیچ و فوق ستاره‌های بسکتبال آمریکا خواهد بود. لبرون جیمز، استف کری، کوین دورانت و دیگر ستاره‌های کهکشانی تیم ملی بسکتبال در ادامه مسیر المپیکی خود با صرب‌ها دیدار می‌کنند که قطعا این دیدار می‌تواند با جذابیت‌های خاصی همراه شود.

18 مرداد 1403 ساعت 09:56

فینال هاکی مردان امروز ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود که در دیدار نهایی آلمان و هلند به امید به گردن آویختن مدال طلا وارد زمین خواهند شد.

18 مرداد 1403 ساعت 09:54

مصر-مراکش، این عجیب‌ترین تقابلی است که هواداران از دیدار رده‌بندی المپیک پاریس در رشته فوتبال انتظار داشتند و حالا دو کشور عر‌ب‌زبان آفریقا که در سال‌های اخیر، موفق شده‌اند توجه مردم را به خود جلب کنند، با تمرکز بر روی فوتبال پایه نسل جدید فوتبالشان را آماده کرده‌اند و از ساعت ۱۸:۳۰ شاهد نبرد این دو کشور بر سر مدال برنز خواهیم بود.

18 مرداد 1403 ساعت 09:52

در یکی از دیگر رشته‌های تیمی، بخش زنان دنبال خواهد شد که دیدارهای مرحله نیمه نهایی هندبال المپیک پاریس به شرح زیر خواهد بود:

سوئد - فرانسه (ساعت ۱۸)

نروژ - دانمارک (ساعت ۲۳)

18 مرداد 1403 ساعت 09:51

مسابقات نیمه نهایی والیبال زنان نیز بااهمیت بسیار خاصی دنبال خواهد شد و پس از اینکه مردان فینالیست مشخص شدند، از ساعت ۱۷:۱۰ والیبالیست‌های برزیلی و آمریکایی و از ساعت ۲۱:۳۰ زنان ترکیه‌ای و ایتالیایی با هم بر سر رسیدن به فینال زنان جدال می‌کنند.

18 مرداد 1403 ساعت 09:49

در نیمه نهایی واترپلوی زنان، امروز از ساعت ۱۶:۰۵ تیم‌های هلند و اسپانیا برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد و پس از آن ساعت ۲۱:۰۵ استرالیا و آمریکا با یکدیگر تقابل خواهند داشت.

18 مرداد 1403 ساعت 09:47

همه برای ساعت ۱۲:۱۷ آماده هستیم. ناهید کیانی دختر ایران برابر کیمیا علیزاده با تابعیت بلغارستان در وزن ۵۷ کیلوگرم تکواندو زنان قرار خواهد گرفت و علیزاده پس از سال‌هایی که در تیم پناهندگان بود، حالا با مدال طلای جهانی ۲۰۲۴ به مصاف ناهید کیانی خواهد رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها