کد خبر: 721254
تاریخ انتشار :

فرانسه هرگز تو را نخواهد بخشید!

در مسابقه دراماتیک هندبال بین فرانسه و آلمان در المپیک ۲۰۲۴، دیکا میم، ستاره تیم فرانسه، ابتدا تیمش را به نیمه‌نهایی نزدیک کرد، اما در لحظات پایانی دچار اشتباه بزرگی شد.

فرانسه هرگز تو را نخواهد بخشید!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، میم که در طول بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و ۱۰ گل به ثمر رسانده بود، ۵۵ ثانیه مانده به پایان بازی، با یک شوت از فاصله ۹ متری، برتری تیمش را به دو گل رساند.

اما در لحظات پایانی، او با یک اشتباه بزرگ توپ را به جولیان کاستر، مدافع آلمان، سپرد و این اشتباه باعث شد تا رنارس اوسینس گل تساوی را به ثمر برساند و بازی به وقت اضافه کشیده شود. این اشتباه کاملا میم را به هم ریخت. گزارشگران یورو اسپورت فریاد می‌زدند «باورمان نمی‌شود. گل مساوی!» میم فقط کافی بود توپ را به هوا پرتاب کند یا آن را شوت کند اما با یک اشتباه عجیب بازی به وقت اضافه کشیده شد.

در وقت اضافه، آلمان با نتیجه ۳۵-۳۴ پیروز شد و به نیمه‌نهایی راه یافت. این اشتباه میم باعث شد تا او از یک قهرمان بالقوه به یک شخصیت تراژیک تبدیل شود. او در وقت اضافه دو شوت زد که هر دو خطا رفتند و نتوانست گلی به ثمر برساند. این اشتباه باعث شد تا بسیاری از هواداران و کارشناسان از عملکرد او انتقاد کنند. راسموس بویسن، کارشناس هندبال، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:«من مدت‌هاست که دیکا میم را بهترین بازیکن جهان می‌دانم، اما در برخی از بزرگترین بازی‌ها، او به اندازه کافی خونسرد نیست.» هواداری نوشته:«این چه اشتباهی بود! فرانسه هرگز تو را نخواهد بخشید.»

تیم هندبال فرانسه که در المپیک ۲۰۲۱ توکیو قهرمان شده بود و در سال ۲۰۲۳ نایب قهرمان جهان و امسال قهرمان اروپا شده بود، در این المپیک خانگی عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت. آنها در دو بازی اول خود مقابل دانمارک و نروژ شکست خوردند و فقط با یک تساوی مقابل مصر از رقم خوردن یک شکست دیگر جلوگیری کردند. تنها پیروزی ۲۴-۲۰ مقابل مجارستان در روز یکشنبه مانع از حذف زودهنگام آنها شد. تیم آلمان در نیمه‌نهایی با اسپانیا روبرو خواهد شد. آلفرد گیسلاسون، سرمربی تیم آلمان، پس از پیروزی دراماتیک مقابل فرانسه گفت:«حالا که به اینجا رسیده‌ایم، می‌خواهیم بیشتر پیش برویم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها