کد خبر: 721507
تاریخ انتشار :

زنده از پانزدهمین روز المپیک پاریس: زیبایی محض!

روز پانزدهم المپیک پاریس با برگزاری دو فینال بسکتبال و والیبال مردان یک روز منحصر به فرد و مهیج محسوب می‌شود که نمی‌توان لحظه‌ای از تماشای آن غافل شد.

زنده از پانزدهمین روز المپیک پاریس: زیبایی محض!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، حالا نوبت پانزدهمین روز المپیک است و اگر چه فردا قرار است چند دیدار از مرحله نهایی برخی از رشته‌ها برگزار شود اما در مجموع این آخرین ۲۴ ساعت المپیک پاریس محسوب می‌شود که می‌تواند با اتفاقات بسیار زیادی همراه شود.از ساعت ۱۲:۵۴ آرین سلیمی در وزن ۸۰+ کیلوگرم، در شرایطی لباس تکواندو را به تن می‌کند که تا آخرین نماینده ما در این رشته است و پس از افتخارآفرینی مبینا نعمت‌زاده، ناهید کیانی و مهران برخورداری، منتظر هستیم تا یک تکواندوکار دیگر هم با مدال به ایران برگردد. 

پس از آن از ساعت ۱۴ دو کشتی‌گیر جوان و خوش‌آتیه ایران، برای سرشاخ شدن با رقبای سرسخت و پرآوازه خودشان روی تشک حاضر خواهند شد. امیرعلی آذرپیرا که کار خودش را با کشتی گرفتن مقابل نماینده روس تبار بحرین شروع می‌کند و رحمان عموزاد مقابل نماینده آمریکا باید کشتی بگیرد. پس از این ساعت ۱۹:۴۵ به وقت تهران اگر آذرپیرا و عموزاد برابر رقبای خود پیروز شده باشند، راهی نیمه‌نهایی خواهند شد و غیر از این دو نفر، در این ساعت امیرحسین زارع آزادکار سنگین وزن ایران در فینال با پتریاشویلی گرج نبرد می‌کند. ما البته علی داوودی را در وزن ۱۲۰+ کیلوگرم وزنه برداری نیز خواهیم داشت که ساعت ۲۲ روی تخته خواهد رفت و در صورت فینالیست شدن آرین سلیمی، فینال او ساعت ۲۳ برگزار خواهد شد.

همچنین لازم به ذکر است در  بخش هنرهای نمایشی در آب (۱)، شیرجه (۱)، واترپلو (۱)، دوومیدانی (۹)، بسکتبال (۱)، بوکس (۴)، رقص بریک (۱)، قایقرانی (۳)، دوچرخه‌سواری (۱)، فوتبال (۱)، گلف (۱)، ژیمناستیک (۱)، هندبال (۱)، ورزش‌های پنج‌گانه (۱)، صخره‌نوردی (۱)، تنیس روی میز (۱)، تکواندو (۲)، والیبال (۱)، والیبال ساحلی (۱)، وزنه‌برداری (۳) و کشتی (۳) مدال توزیع شود که پر مدال‌ترین روز این رقابت‌ها خواهد بود.

مسابقات روز پانزدهم از ساعت ۹:۳۰ با دوی ماراتن مردان شروع می‌شود و در ادامه شاهد دیدارهای مهمی چون رده‌بندی و فینال بسکتبال مردان، فینال والیبال مردان، فینال هندبال زنان، فینال واترپلوی زنان، فینال فوتبال زنان و فینال والیبال ساحلی آقایان نیز برگزار شود.

شما می‌توانید از این لحظه، با ورزش سه همراه باشید تا از تمامی اتفاقات روز پانزدهم المپیک پاریس ۲۰۲۴ باخبر شوید:

 پوشش زنده خبری

20 مرداد 1403 ساعت 18:43

آرسن ونگر یکی از پرافتخارترین سرمربیان تاریخ جهان فوتبال مطابق انتظار در ورزشگاه فینال المپیک زنان مورد تشویق مردم قرار گرفت.

20 مرداد 1403 ساعت 18:43

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا و یکی از اعضای کمیته المپیک نیز در محل برگزاری فینال بانوان المپیک حضور دارد.

20 مرداد 1403 ساعت 18:40

مگان راپینو به عنوان یکی از شاخص‌ترین بازیکنان فوتبال آمریکا در ورزشگاه شاهد عملکرد دوستانش مقابل تیم زنان برزیل در فینال المپیک است.

20 مرداد 1403 ساعت 18:35

کادن کانینگهام بریتانیایی با شکست دادن شیخ سیسه رنک یک تکواندوی جهان و عنوان‌دار المپیک، راهی فینال وزن +80 کیلوگرم شد تا در صورت پیروزی آرین سلیمی برابر ایوان ساپینا کروات، با نماینده کشورمان رودررو شود.

20 مرداد 1403 ساعت 18:14

در فینال بانوان واترپلو، تیم ملی اسپانیا با نتیجه 11-9 مقابل استرالیا پیروز شد و به مدال طلا رسید.

20 مرداد 1403 ساعت 18:14

بر خلاف انتظار تیم هندبال زنان نروژ با نتیجه 29-21 برابر فرانسه میزبان به پیروزی رسید و طلایه‌دار المپیک شد.

20 مرداد 1403 ساعت 18:14

در شیرجه ده متر مردان، کاوو یوآن چینی به مدال طلا رسید تا چین به صدر جدول مدالی برسد.

20 مرداد 1403 ساعت 17:50

آرین سلیمی در دومین مبارزه خود برابر نماینده کشور مکزیک و دارنده سه مدال طلا و نقره جهان با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

20 مرداد 1403 ساعت 16:03

کاتیه وینسنت کانادایی در بخش 200 متر تک نفره زنان موفق شد به مدال طلا برسد و پرونده رشته کانوی زنان بسته شود.

20 مرداد 1403 ساعت 16:03

جوزف دوستال در رقابت با آدام وارگا و بالینت کوپاژ مجارستانی در رشته 1000 متر انفرادی کایاک مردان زودتر از دیگر مدعیان به پایان خط رسید و یک طلای مهم برای جمهوری چک به دست آورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها