کد خبر: 721832
تاریخ انتشار :

عراقی محبوب پرسپولیس آبی‌پوش شد (عکس)

بشار رسن با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال نیروی هوایی عراق پیوست.

عراقی محبوب پرسپولیس آبی‌پوش شد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، همان‌طور که از چند روز پیش نیز اخبار آن به گوش می‌رسید، بشار رسن، بازیکن سابق پرسپولیس که از محبوبیت خاصی نیز نزد هواداران این تیم برخوردار است، به فوتبال کشورش بازگشت تا برای تیم فوتبال نیروی هوایی عراق به میدان برود.

رسن که در لیگ هفدهم از نیروی هوایی به پرسپولیس پیوست، طی 104 مسابقه با این تیم در مسابقات مختلف موفق به کسب چهار قهرمانی لیگ شد و در نهایت به دوران حضور خود در جمع سرخ پوشان پایان داد و راهی لیگ ستارگان قطر شد.

رسن ابتدا پیراهن قطر اس سی را بر تن کرد و پس از سه فصل حضور در این تیم، در نیم فصل لیگ قبل راهی تیم فوتبال المرخیه شد و بالاخره به دوران حضور خود در لیگ ستارگان قطر پایان داد.

در این پنجره تابستانی، شایعاتی درخصوص احتمال حضور مجدد او در لیگ ایران و تیم‌هایی نظیر پرسپولیس و تراکتور منتشر شده بود که در نهایت این اتفاق رخ نداد و او دوباره به تیم فوتبال نیروی هوایی عراق بازگشت.

رسن که پیش از این سابقه دو بار قهرمانی لیگ عراق با نیروی هوایی را در کارنامه دارد، با این تیم در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهد کرد و احتمال همگروهی شدن آنها با سپاهان نیز وجود دارد، چرا که نیروی هوایی در سید دوم این پیکارها حضور دارد.

این تیم عراقی که فصل قبل عنوان نائب قهرمانی لیگ عراق را به خود اختصاص داد، با جذب بشار رسن 27 ساله امیدوار است تا بتواند قهرمانی‌های خود را در لیگ داخلی تکرار کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها