کد خبر: 722010
تاریخ انتشار :

قهرمان زخم خورده: پپ بازار را تکان می‌دهد

پس از جدایی بهترین ذخیره دنیا از سی تی، تیم پپ گواردیولا می‌تواند خطری بالقوه برای همه در دو هفته پایانی نقل و انتقالات باشد.


 قهرمان زخم خورده: پپ بازار را تکان می‌دهد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا در پاسخ به سوالی که قبل از سوپرجام انگلیس در مورد احتمال اضافه شدن خریدهای جدید در ماه آگوست گفت: "هنوز نمی‌دانم."

در آن زمان خولین آلوارز هنوز به سیتی تعلق داشت، اما حالا دیگر نه. منچسترسیتی باید جایگزین مهاجم آرژانتینی را، که با 75 میلیون یورو ثابت و 20 میلیون یورو متغیرها به اتلتیکو رفته، پیدا کند.

 به همین دلیل در دو هفته آخر بازار نقل و انتقالات تابستانی، انتظار می‌رود سیتی یکی از آشوبگران اصلی بازار باشد.

ساوینیو تا به امروز تنها خرید منچسترسیتی در این تابستان است. سیتیزن‌ها حدود 40 میلیون یورو به حساب تروا، باشگاه فرانسوی متعلق به گروه فوتبال سیتی، واریز کردند. یک سرمایه‌گذاری مهم، اما هنوز با ایده‌آل‌های قهرمان انگلیس فاصله دارد. و آلوارز تنها فروش سیتی نبوده است.

قبل از او سیتی سرخیو گومز را نیز آزاد کرد که در ازای 9 میلیون یورو به رئال سوسیداد پیوست. وولوز پنج میلیون یورو برای خرید  تامی دویل پرداخت کرد و ساوتهمپتون برای خرید تیلور هاروود-بلیس، مدافع میانی، مبلغ 23 میلیون یورو هزینه کرد.

در مجموع منچسترسیتی در تابستان امسال 116 میلیون یورو از فروش بازیکن درآمد داشته است. به گزارش منچستر ایونینگ نیوز، تیکی بگیریستین (مدیر ورزشی) شدیدا در حال جست‌وجوی بازار به منظور خرید یک ذخیره برای رودری و همچنین جایگزینی برای خولین آلوارز است.

هفته‌ها پیش گزارش شده بود که سیتی رودریگو گوئس، ستاره برزیلی رئال، را هم می‌خواهد، اما او در رئال مادرید راحت است. با قراردادی تا سال 2028، رودریگو می‌خواهد حداقل یک فصل دیگر نیز برای رئال بازی کند.

در حالی که سیتی به جست‌وجوی بازار برای یافتن جایگزینی برای مهاجم آرژانتینی ادامه می‌دهد، نیکو اورایلی، بازیکن جوان، در سوپرجام و در پست رودری از ابتدا کار را شروع کرد و 63 دقیقه خوب در میدان داشت.

منچستر سیتی در حالی که منتظر خرید بازیکن است، می‌تواند به فروش بازیکن نیز ادامه دهد. ژوائو کانسلو که تمایلش به بازگشت به بارسلوناست، حتی برای فینال سوپرجام انگلیس دعوت هم نشد. به اینها باید جدایی قطعی کالوین فیلیپس را نیز اضافه کرد.

نام‌های مختلفی مانند لوکاس پاکتا یا برونو گیمارش نیز به سیتی مرتبط شده‌اند ولی در حال حاضر خرید این دو برزیلی دور به نظر می‌رسد. هنوز کمی بیش از دو هفته از انتقالات باقیمانده و باید دید سیتی چگونه تیمش را برای فصلی دشوار و چالش برانگیز تقویت خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها