کد خبر: 722030
تاریخ انتشار :

خدای من، 72 بازی! رئال صدایش را بلند کرد

رئال مادرید یک فصل عجیب و بی‌سابقه را پیش رو دارد، موردی که آرامش کارلو آنجلوتی و رختکن رئال در تعطیلات تابستانی را بر هم زده بود.

خدای من، 72 بازی! رئال صدایش را بلند کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دنی کارواخال، فده والورده و کارلو آنچلوتی دیروز در نشست خبری سوپرجام اروپا صدای اعتراض خود را در برابر تقویم سختی که در انتظارشان است بلند کردند.

طولانی ترین فصل رئال مادرید امشب در ورشو آغاز می‌شود: 72 بازی، شانس کسب 7 عنوان قهرمانی و تقریبا 11 ماه رقابت.

دنی کارواخال گفت: «این منطقی نیست و شما نمی‌توانید این ریتم و سرعت را برای تمام فصل حفظ کنید. ما و خانواده‌هایمان از آن رنج می‌بریم.»

فصل با اولین رقابت در سوپرجام اروپا برای رئال آغاز می‌شود و تا ماه جولای با جام باشگاه‌های جهان به پایان می‌رسد. راهی طولانی که رئال مادرید باید با آن روبرو شود و رختکن را به شدت نگران کرده است.

آنچلوتی به محض شروع اولین کنفرانس مطبوعاتی از 150 کنفرانس مطبوعاتی احتمالی فصل خود گفت: «این یک فصل بسیار سخت خواهد بود، اما می‌تواند بسیار موفقیت آمیز هم باشد. ما مشتاقانه منتظر آن هستیم. همه چیز از ابتدا بسیار سخت خواهد بود. راستش این تقویم سخت و فشردگی بازی‌ها در تعطیلات تابستانی نیز آرامشم را بر هم زده بود.»

کاپیتان کارواخال به وضوح گفت: «شما نمی‌توانید 72 بازی در یک فصل انجام دهید. حفظ سطح خوبتان با این همه بازی و سفر غیرممکن است. من فکر می‌کنم نهادهای مربوطه باید این را تجزیه و تحلیل کنند زیرا عملا این همه بازی غیرممکن است. سطح بازیکنان و نیز بازی‌ها افت خواهد کرد.»

فده والورده هم حرف‌های کارواخال را تایید کرد و از تقویمی که سخت‌تر از همیشه خواهد بود شکایت کرد. ترس از مصدومیت و فاصله اندک بین استراحت و بازی، رختکن رئال را آشفته کرده است.

به همین دلیل آنچلوتی گفت: «ما بازی‌های زیادی داریم و نقش نیمکت‌نشینان مهم خواهد بود. آنچه بازیکنان فکر می‌کنند مهم ترین چیز است. آنچه فده و دنی گفته‌اند کاملاً واضح است زیرا آنها کسانی هستند که در بازی‌ها آسیب می‌بینند.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها