کد خبر: 722345
تاریخ انتشار :

خبر مهم رئیس فدراسیون والیبال درباره سرمربی تیم ملی

رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: در روزهای آینده با دو گزینه که برای توافق نزدیک‌تر هستیم، به صورت و بی نار جلسه داریم.

خبر مهم رئیس فدراسیون والیبال درباره سرمربی  تیم ملی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیال در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات آن‌ها پاسخ داد.

وی درخصوص انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال، گفت: سؤال رایج این‌ روزهای والیبال ایران مسئله انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان است. همان‌طور که قبلا هم گفتم رایزنی‌ها در حال انجام است و در طی دو روز آینده با دو گزینه که به نسبت سایرین برای توافق نزدیک‌تر هستیم، به صورت وبینار جلسه داریم. از شش نفری که پیگیری کردیم به صورت قطعی دو نفر از لیست‌ گزینه‌ها خارج شدند و با 4 نفر دیگر مذاکرات در حال انجام است. تمام تلاش‌مان این است تا همان‌طوری که وعده دادیم تا یک‌ماه پس از پایان المپیک سرمربی تیم ملی را مشخص کنیم.

تقوی ادامه داد: در مصاحبه قبلی هم گفتم این احتمال وجود دارد که بحث عقد قرارداد و مسائل حقوقی مربوط به آن بیشتر طول بکشد، اما توافق با مربی مدنظرمان نهایتا تا یک ماه پس از المپیک صورت می‌گیرد و نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به گمانه‌زنی‌ها درخصوص مندز گفت: فدراسیون از کسی نام نبرده اما در خصوص مندز، ایشان جزء گزینه‌ها هستند و با او صحبت‌های خوبی انجام شده است. اغلب کسانی‌ که با آن‌ها مذاکره صورت گرفته، جزء 15-20 مربی برتر دنیا هستند. اگر قرار باشد مربی با رنکیگ پایین بیاوریم، قطعا گزینه ایرانی را ترجیح می‌دهم و از آن‌ها بهتر است. اما مُصر هستیم تا با یکی از مربیان خوب دنیا به توافق برسیم. شرایط اقتصادی سخت است اما موظفیم که مسائل مالی را تامین کنیم.

تقوی ادامه داد: معتقدم نباید اطلاعات را غیرشفاف اعلام کنیم. اگر در جایی مسئله را غیرشفاف بیان می‌کنیم، به بحث حرفه‌ای در عرصه بین‌المللی بازمی‌گردد. در بحث کمیته‌فنی قبلا هم گفتم که حرفه‌ای نیست با 20 نفر بنشینیم و درخصوص گزینه‌هایمان صحبت کنیم که این مسئله منجر به درز اطلاعات خواهد شد. اما این اطمینان را به هواداران والیبال می‌دهیم که در انتخاب و به کارگیری یک مربی تراز اول دنیا مُصر هستیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها