کد خبر: 722697
تاریخ انتشار :

تغییر بزرگ در زندگی کریستیانو: ازدواج!

به نظر می‌رسد که کریستیانو رونالدو و جور جی نا، نامزدش، با همدیگر ازدواج کرده‌اند.

تغییر بزرگ در زندگی کریستیانو: ازدواج!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تعطیلات برای کریستیانو رونالدو به پایان رسیده است. این ستاره پرتغالی پس از شرکت در آخرین تورنمنت ملی با تیم ملی پرتغال، به باشگاه خود بازگشته است. او با باشگاه النصر در سوپرجام عربستان شکست خورد و اکنون وارد سومین فصل خود با این تیم شده است. تمام خانواده او به عربستان سعودی نقل مکان کرده‌اند تا در کنار هم زندگی کنند.

جورجینا مسئولیت انتشار لحظات خوش زندگی جدیدشان را بر عهده دارد. به نظر می‌رسد که آنها نه تنها کشور، خانه و سبک زندگی خود را تغییر داده‌اند، بلکه ممکن است وضعیت تأهل جورجینا نیز تغییر کرده باشد. این شایعات از زمانی شروع شد که خود کریستیانو در یک پست اینستاگرامی با همکاری یک برند ورزشی به نام Whoop، جورجینا را «همسرم» خطاب کرد. در این ویدئو، رونالدو در حال تمرین در خانه خود دیده می‌شود و می‌گوید:«وقتی در باشگاه تمرین نمی‌کنم، دوست دارم با همسرم در خانه تمرین کنم. چون می‌توانم به او انگیزه بدهم و او هم می‌تواند به من انگیزه بدهد.» این اولین بار است که رونالدو به جورجینا به عنوان همسرش اشاره می‌کند و این موضوع باعث شده تا شایعاتی درباره ازدواج مخفیانه آنها به وجود بیاید.

لازم به یادآوری است که جورجینا و کریستیانو در سال ۲۰۱۶ در یک فروشگاه لوکس در مادرید که جورجینا به عنوان فروشنده در آن کار می‌کرد، با هم آشنا شدند و حالا به نظر می‌رسد که آماده برداشتن قدم بعدی هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها