کد خبر: 723368
تاریخ انتشار :

پایان نقل و انتقالات تراکتور با این تصویر!

نقل و انتقالات تراکتور ساعتی پیش با خرید یک مهاجم به پایان رسید.

پایان نقل و انتقالات تراکتور با این تصویر!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه تراکتور امروز سوکول چیکالشی، مهاجم آلبانیایی را به خدمت گرفت تا آخرین نقطه خالی اسکواد این تیم نیز تکمیل شود؛ حالا این تیم ۲۰ بازیکن بزرگسال و ۲ بازیکن زیر بیست و پنج ساله خواهد داشت.

نکته مهم اینکه تراکتور ۷ سهمیه لیگ برتری را به این شکل پر کرد: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا آرتا، عارف غلامی، مهدی ترابی، پویا پورعلی و مهدی عبدی.

همچنین ۴ بازیکن خارجی تراکتور هم به این شرح است: ایگور پوستونسکی، تومیسلاو اشتراکالی، ریکاردو آلوز و سوکول چیکالشی.

به این ترتیب ۱۱ بازیکن تراکتور با این نفرات تشکیل شده و همچنین ۹ بازیکن بزرگسال دیگر هم از فصل گذشته در ترکیب این تیم حضور خواهند داشت.  

پورحمیدی، شجاع، شیری، آقاسی، نادری، حسینی، جعفری، آشوری و قنبری ۹ بازیکنی هستند که در لیست بزرگسالان تراکتور عضویت دارند تا فهرست تیمشان را تکمیل کنند.

با این حال نکته جالب اینکه تراکتور در مورد مهدی هاشم‌نژاد و امیرحسین حسین‌زاده هم استعلام گرفته و این دو بازیکن در فهرست زیر ۲۵ ساله عضویت خواهند داشت.

سعید کریم‌آذر هم البته در لیست زیر ۲۳ ساله تیم تراکتور حضور خواهد داشت تا به این ترتیب سرخپوشان تبریزی عمق اسکواد فوق‌العاده خود پای به لیگ بیست و چهارم بگذارند.

تراکتور هم‌اکنون ۲ دروازه‌بان، ۴ مدافع مرکزی، ۴ مدافع کناری، ۴ هافبک، ۵ وینگر و  ۴ مهاجم نوک در فهرست خود دارند که همگی بازیکنان سرشناس هستند.

این شاید پرستاره‌ترین و البته پرمهره‌ترین تیم تراکتور باشد که با خرید سه بازیکن پرسپولیس، فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داده است. قرمزهای تبریزی همچنین ۴ بازیکن خارجی خواهند داشت و احتمال دارد همه این نفرات در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

نکته جالب این است که تراکتور عنصر تجربه و جوانی را در تیم فعلی تلفیق کرده و همچنین با حفظ نیمی از نفرات فصل گذشته، شرایط را برای کسب عنوان قهرمانی به شکلی مطلوب تغییر داده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها