کد خبر: 723697
تاریخ انتشار :

شوک به دنیای فوتبال: بازیکن ناسیونال درگذشت

خوان ایزکیردو، بازیکن ۲۷ ساله ناسیونال اروگوئه، پس از یک هفته بستری در بیمارستانی در برزیل از دنیا رفت.

شوک به دنیای فوتبال: بازیکن ناسیونال درگذشت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، خوان ایزکیردو در جریان دیدار ناسیونال برابر برابر سائو پائولو که روز پنجشنبه هفته گذشته در چارچوب رقابت‌های کوپا لیبرتادورس که در کشور برزیل در حال برگزاری بود از هوش رفت و بلافاصله با آمبولانسی که در ورزشگاه بود به بیمارستان منتقل شده بود.

باشگاه ناسیونال در طول این مدت اعلام کرده بود که شرایط او به ثبات لازم رسیده و خطر رفع شده است اما این بازیکن با دستور پزشکان همچنان در بیمارستان بستری بود. حالا به نظر می‌رسد که شرایط او چندان هم خوب نبوده است و این بازیکن در فاصله شش روز پس از این اتفاق از دنیا رفت.

باشگاه ناسیونال اروگوئه با اعلام این خبر و انتشار پستی در صفحات رسمی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «با عمیق‌ترین دردها و شوکی که به قلب‎‌های ما وارد شده است باید خبر درگذشت بازیکن محبوب و دوست داشتنی‌مان، خوان ایزکیردو، را اعلام کنیم.

از صمیم قلب با خانواده، دوستان، همکاران و عزیزان او هم‌دردی می‌کنیم. همه اعضای باشگاه ناسیونال در این فقدان جبران‌ناپذیر عزادار هستند. روحت در آرامش خوان. تو همیشه در کنار ما خواهی بود.»

مدیران فوتبال اروگوئه و آمریکای جنوبی هم پس از این اتفاق پیام تسلیتی را منتشر کردند و از اینکه چنین اتفاقی در بیمارستان آلبرت انیشتین برای این بازیکن ۲۷ ساله رخ داده است ابراز تاسف کردند.

پزشکان بیمارستان آلبرت انیشتین پیش از این اعلام کرده بودند که از هوش رفتن او در زمین بازی به دلیل حمله قلبی به واسطه آریتمی قلبی او بوده است و آنها در تلاش هستند که این مشکل به وجود آمده را حل کنند. گفته می‌شد که او از روز یکشنبه مجبور به استفاده از ونتیلاتور شده بود و از روز دوشنبه به بخش مراقبت اورژانسی منتقل شده بود.

رسانه‌های اروگوئه خبر داده بودند که همسر و دو فرزند ایزکیردو به همراه پدر و مادرش در زمان این اتفاق در بیمارستان در سائو پائولوی برزیل حضور داشتند. یکی از کودکان او به تازگی و چند هفته قبل در اوایل ماه آگوست به دنیا آمده بود.

مسابقات فوتبال دسته اول و دوم اروگوئه به همین دلیل این هفته برگزار نخواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها