کد خبر: 723764
تاریخ انتشار :

اول مو رئال را منفجر کرد: دریای پر از لجن لالیگا

تلویزیون رئال مادرید قبل از کنفرانس مطبوعاتی امروز کارلو آنجلوتی از داوری‌ها و ثبت قرارداد دنی اول مو به شدت انتقاد کرد.

اول مو رئال را منفجر کرد: دریای پر از لجن لالیگا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید و شکایت رئال از داوران شروع شد. در تلویزیون رئال مادرید، قبل از کنفرانس مطبوعاتی آنچلوتی گزارشی پخش شد که در آن هم از داوری‌های این دو هفته آغازین و هم ثبت قرارداد دنی اولمو در لالیگا گلایه شده بود.

اشاره رئال به داوری بازی‌های بارسا بود: «در بازی بارسا-والنسیا داور کوبارسی را اخراج نکرد و برابر مایورکا یک پنالتی آشکار را برای ما سوت نزدند. داور اخراج مافئو را هم بخشید. تقصیر رقبا نیست و مقصر کمیته داوران است. مافئو برابر رئال قرمز نگرفت، اما شاید در هر بازی دیگری اخراج می‌شد.»

رئال به ثبت قرارداد دنی اولمو نیز اعتراض کرد: «بارسا مجاز است بازیکنانی را با این استدلال که مصدومیت بازیکنی دیگر یک ماه یا یک ماه و نیم است ثبت قرارداد کند. لالیگا به دنی اولمو اجازه بازی داد و دیروز در وایکاس گل تعیین‌کننده را زد. این رقابتی است که نمی‌توان آن را ادامه داد و همه چیز خنده‌دار است، دیگر همه چیز عادی شده است. رئال مادرید باید در این دریای پر از لجن حرکت کند و واضح است که ما باید ادامه دهیم.»

لازم به ذکر است که دیروز باشگاه اتلتیک بیلبائو نیز به شدت از ثبت قرارداد دنی اولمو انتقاد کرده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها