کد خبر: 723903
تاریخ انتشار :

استقلال نکونام عجیب‌ترین چیزها را تجربه می‌کند!

باشگاه استقلال در کمتر 5 روز حواشی عجیب و غریبی را تجربه کرده است.

استقلال نکونام عجیب‌ترین چیزها را تجربه می‌کند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، شرایط استقلال از همان ابتدای نقل و انتقالات عجیب و غریب بود، جایی که بدون حضور مدیرعامل و سرمربی دو بازیکن اهل بوسنی را جذب کردند و پس از حضور جواد نکونام نقل و انتقالات این تیم شرایط بهتری پیدا کرد و توانستند چند بازیکن داخلی و خارجی با کیفیت جذب کنند، اما در این 10 روز گذشته اوضاع به شکل عجیبی پیش می‌رود و هر روز یک اتفاق باورنکردنی در این تیم رقم می‌خورد!

اتفاقات خیلی پشت سر هم برای استقلالی‌ها قطار می‌شود و  هر روز یک مسئله جدید ایجاد می‌شد که نیاز به ارائه توضیحات توسط باشگاه استقلال بود که گاهی اوقات هم با اتفاقی که رقم خورده توضیحات قانع کننده‌ای داده نشده است!

خبر شوکه کننده فسخ قرارداد مهرداد محمدی بدون اطلاع سرمربی  یکی از چالش‌های بزرگ باشگاه در روزهای گذشته بود که در فوتبال برتر مطرح شد، صحبت مختلفی در این مورد بیان شد و در نهایت با سندی که از فسخ قرارداد محمدی منتشر شد شکل عجیب‌تری به خود گرفت، اما باشگاه استقلال دقایقی قبل رسما اعلام کرد که مشکل این بازیکن تا 10 روز آینده برطرف خواهد شد. البته استقلال سه فسخی دیگر هم دارد که تکلیف آنها نیز روشن نیست.

امروز هم طی یک خبر ناگهانی و با اعلام سازمان لیگ، مشخص شد که سهرابیان از لیست آبی‌ها کنار رفته است تا بلانکو در بازی با استقلال خوزستان بتواند برای آبی‌ها به میدان برود، سهرابیان در تمرین استقلال در برخورد با زبیر نیک‌نفس مصدوم شده و جالب اینکه خود زبیر هم پس از این برخورد در دسترس نخواهد بود. تمام این اتفاقات بعد از چند رفت و برگشت عجیب بلانکو به لیست آبی‌ها رقم خورد و او سرانجام بعد از کش‌ و قوس‌های فراوان در هفته سوم لیگ برتر برای این تیم به میدان خواهد رفت!

باشگاه استقلال که هر 3 مسابقه خود را خارج از خانه برگزار کرده است و هنوز در تهران به میدان نرفته، در آخرین مسابقه خود شرایط عجیبی را تجربه کرد و با موضع‌گیری شدید باشگاه فولاد و مدیرعامل این تیم نسبت به حضور استقلال و جواد نکونام در ورزشگاه فولاد آرنا همراه شد که تحت تاثیر این موضوع در ابتدا اعلام شد که این مسابقه بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد و در نهایت این مسابقه با حضور هواداران برگزار خواهد شد و تمام این اتفاقات در کمتر از چند ساعت رقم خورد!

بلاتکلیفی و شرایط عجیب استقلال در تمام این زمینه‌ها نیازمند یک مدیریت جامع و کامل دارد تا بعد از تعطیلات این باشگاه نظم و آرامش بیشتری داشته باشد تا بتواند حضور مقتدرانه‌تری در مسابقات داشته باشد.

البته این شاید پایان ماجراها نباشد و هنوز اتفاقات باورنکردنی دیگری در راه باشد، سوت آغاز و پایان بازی با استقلال خوزستان به صدا در نیامده و با اتفاقاتی که در این مسابقه پیش آمد و برگزاری بازی بدون حضور VAR می‌تواند حواشی جدیدی را ایجاد کند و اعتراض یکی از دو باشگاه را در پایان مسابقه همراه داشته باشد!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها