کد خبر: 723915
تاریخ انتشار :

زارع: همه شاهد اتفاقات بازی استقلال بودند

سرمربی ملوان معتقد است دیدار با چادرملو سخت‌ترین بازی این تیم در سه مسابقه اخیر خواهد بود.

زارع: همه شاهد اتفاقات بازی استقلال بودند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، ملوان پس از کسب یک پیروزی و یک تساوی در دو هفته ابتدایی لیگ برتر، فردا در چارچوب‌ رقابت‌های هفته سوم میزبان تیم چادرملو خواهد بود. مازیار زارع امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با چادرملو حاضر شد و گفت: فکر می‌کنم سخت‌ترین بازی ما در سه بازی اخیر است. من این موضوع را به بازیکنان گوشزد کردم و مطمئنا باید تلاش‌مان را نسبت به بازی‌های قبلی مضاعف کنیم. از مردم می‌خواهم که واقعا با این دید بیایند و حمایت کنند که بازی سختی پیش‌رو داریم.

او در ادامه گفت: من از روزی که تمرینات را شروع کردیم، این هشدار را به بازیکنان دادم و از مردم می‌خواهم که از تیم حمایت کنند، چون آن تیم تازه به لیگ برتر آمده و تیم خوبی بسته و تیم منسجم و قابل احترامی است. باید خیلی تلاش‌مان نسبت به بازی‌های گذشته بیشتر باشد تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. محکوم به این هستیم که سه امتیاز را در زمین خودمان بگیریم و مطمئنا هم تلاش‌مان برای همین است. فکر می‌کنم تلاش‌مان نسبت به بازی قبل باید خیلی بیشتر باشد و تمرکز بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم سه امتیاز لازم را در این مسابقه بگیریم.

زارع در خصوص شرایط مصدومان تیمش برای این مسابقه عنوان کرد: متاسفانه ماهان صادقی مصدوم است و به بازی نمی‌رسد.

سرمربی ملوان در خصوص دو پنالتی استقلال در دیدار هفته گذشته برابر این تیم گفت: می‌توانیم صحبت زیادی راجع به این موضوع کنیم، اما ترجیح می‌دهم خیلی به گذشته برنگردیم و درباره‌اش صحبت نکنیم. اتفاقی کرده افتاد، گذشت. همه چیز کاملا مشخص بوده و تمام فوتبال‌دوستان ایران دیدند. خیلی روی این موضوعات تمرکز نکنیم، بهتر است. باید تمرکزمان را روی سه امتیاز بازی فردا بگذاریم که خیلی برایمان مهم است. امیدوارم فردا بتوانیم با تلاش زیاد، سه امتیاز را بگیریم که اتفاقات بازی گذشته را خیلی به ما ربط نداشت، جبران کنیم.

وی در مورد شرایط مالی نامساعد و عدم جذب اسپانسر برای این باشگاه اظهار داشت: من جا دارد از بازیکنان خوب‌مان تشکر کنم که واقعا خوب تمرین می‌کنند و تمرکزشان روی تیم و مسائل فنی است. همه در تلاش هستیم که این اتفاق رخ بدهد و فکر می‌کنم روزی این اتفاق بیفتد. خیلی دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم. می‌دانم این سوال کاملا به جا است اما امروز نمی‌خواهم صحبت کنم. واقعا همه تلاش می‌کنیم. من دارم می‌بینم که همه تلاش می‌کنند و مطمئنا اتفاقات خوبی خواهد افتاد. به بچه‌ها هم گفته‌ام نیاز به صبوری داریم که انشالله این اتفاق بیفتد و اوضاع باشگاه روز به روز بهتر شود.

زارع درباره دیدار با امیر سعادت توضیح داد: آن روز باید بازیکنان سرباز خدمت ایشان می‌رفتند و من هم از روزی که آمده بودم، سعادت نداشتم که ایشان را ملاقات کنم و به همین دلیل ترجیح دادم همراه بازیکنان بروم و در خدمت ایشان باشم. صحبت‌هایی در مورد مسائل سربازها و زمین حسن رود کردیم و قول‌هایی داده شد که امیدوارم این اتفاقات رخ بدهد اما مهم‌ترین بحث این بود که بچه‌های سرباز را خدمت ایشان ببریم که از نزدیک ببینند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها