کد خبر: 724027
تاریخ انتشار :

قیام تک نفره آرناتوویچ علیه مهدی طارمی!

مارکو آرناتوویچ نتوانست از پاس‌های کلیدی مهدی طارمی استفاده کند تا ستاره ایرانی از ثبت یک پاس گل محروم شود.

قیام تک نفره آرناتوویچ علیه مهدی طارمی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در هفته سوم فصل جدید سری آ، برای رقبا خط و نشان کشید. آنها تیم خوب آتالانتا را با نتیجه چهار بر صفر در هم کوبیدند تا با کسب سه امتیاز حساس این مسابقه، به صورت موقت به صدر جدول رده‌بندی صعود کنند و خود را به عنوان یک مدعی نشان دهند.

نراتزوری در شرایطی با این نتیجه از سد حریف قدرتمند خود گذشت که تمامی گل‌‌های خود را تا دقیقه 56 به ثمر رساندند. برتری یک‌طرفه‌ای که باعث شد تا سیمونه اینزاگی تصمیم بگیرد در 10 دقیقه پایانی بازی، مهدی طارمی را نیز به جای مارکوس تورام به زمین بازی بفرستد.

با وجود دقایق اندکی که مهاجم ایرانی در زمین بازی حضور داشت، اما او به خوبی توانست موثر واقع شود و دو پاس کلیدی را نیز برای مارکو آرناتوویچ ارسال کرد که مهاجم اتریشی با بی‌دقتی عجیبی، آنها را از دست داد.

در دقیقه 89 بود که طارمی با یک حرکت دیدنی و توپ‌ربایی از ماریو پاشالیچ، از میان این بازیکن کروات و رافائل تولوی عبور کرد و سپس با یک پاس در عمق دیدنی، مارکو آرناتوویچ را با دروازه‌بان آتالانتا در موقعیت تک به تک قرار داد و تمامی افراد حاضر در ورزشگاه، به هوای گل پنجم از جای خود بلند شدند.

در شرایطی که همه منتظر زدن شوت از سوی آرناتوویچ بودند، اما این بازیکن تصمیم گرفت تا توپ را به طارمی پاس بدهد ولی ضربه بد مهاجم اتریشی به توپ باعث شد تا پاس او جلوتر از طارمی بیفتد و سپس مارتن درون از راه رسید و توپ را راهی کرنر کرد.

فرصت فوق العاده‌ای که به دلیل ناهماهنگی بین آرناتوویچ و طارمی از دست رفت و شاید مهاجم ایرانی انتظار دادن پاس از سوی هم‌تیمی‌اش را نداشت و ضمن اینکه پاس آرنا، از دقت کافی برخوردار نبود.

این صحنه دقیقا به همین شکل و چند دقیقه بعد تکرار شد و باز هم طارمی با یک پاس در عمق، توپ را برای آرناتوویچ ارسال کرد اما باز هم او به جای شوت زدن، ترجیح داد تا توپ را به یار هم دسته پاس بدهد که این موقعیت نیز از دست رفت، هر چند که در ادامه، کمک داور این صحنه را آفساید اعلام کرد.

به هر شکل، این مسابقه با همان نتیجه چهار بر صفر به سود اینتر به پایان رسید تا نراتزوری با یک پیروزی شیرین به تعطیلات فیفا دی برود. ضمن اینکه نخستین گل طارمی در سری آ به ثمر نرسید تا برای ثبت این گل، باید فعلا منتظر بمانیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها