کد خبر: 724063
تاریخ انتشار :

لحظه به لحظه از پاریس: دردسر عجیب برای آقا مرتضی!

در روز سوم بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس کاروان ایران شدیدا نیاز به کسب مدال طلا دارد تا در جدول مدال‌ها صعودی چشمگیر را تجربه کند.

لحظه به لحظه از پاریس: دردسر عجیب برای آقا مرتضی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کاروان ایران که تاکنون به سه مدال نقره در بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس در رشته‌های پاراتکواندو و پارادوومیدانی دست یافته، حالا امیدوار به کسب مدال طلاست تا صعودی چشمگیر را در جدول مدال‌ها داشته باشد.

امروز نمایندگان ایران در رشته‌های تیراندازی، دوومیدانی، گلبال، تیراندازی با کمان و تکواندو به مصاف رقبای خود می‌روند و به جز گلبال در سه رشته دیگر شانس کسب مدال وجود دارد. 

ساره جوانمردی دارنده سه مدال طلای پارالمپیک امروز در خط آتش قرار می‌گیرد و باید امیدوار بود که او همچون سه دوره قبلی در این پاریس هم بدرخشد. 

البته که در تکواندو هم ایران شانس زیادی برای کسب مدال طلا خواهد داشت و در نهایت امان‌الله پاپی یکی از عنوانداران دوومیدانی هم امشب در استادوفرانس به دنبال کسب خوشرنگترین مدال خواهد بود. 

ایران با سه مدال نقره فعلا در رده سی و یکم جدول مدال‌ها قرار دارد و چین هم 13 طلا پیشتاز جدول مدال‌های پارالمپیک 2024 پاریس به شمار می‌رود. 

در ادامه لحظه به لحظه با اخبار و حواشی روز سوم بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس همراه ما باشید:

 پوشش زنده خبری

10 شهریور 1403 ساعت 13:52

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران، به سایت المپیک گفت: در توکیو آنها یک تخت مخصوص درست کردند، اما متأسفانه اینجا در پاریس این اتفاق رخ نداد و او روی زمین دراز می‌کشد. او تخت مخصوصی ندارد، اما هدف مهمی در ذهنش دارد. برای او مهم نیست که روی زمین دراز بکشد یا به اندازه کافی غذا نخورد. به هر حال او فکر قهرمان شدن را در سر دارد.

10 شهریور 1403 ساعت 13:46

هادى رضایى، سرمربى تیم ملى والیبال نشسته، در یک مصاحبه تاکید کرده مرتضی مهرزاد ستاره ۲۴۶ سانتی متری ایران به خاطر فراهم نبودن تخت ویژه در پاریس، شب‌ها مجبور است روی زمین بخوابد!

10 شهریور 1403 ساعت 13:39

مسابقات پاراتیراندازی در فاصله حدود ۳۰۰ کیلومتری از شهر‌ پاریس برگزار می‌شود و همین کار را برای خبرنگاران جهت پوشش این رویداد سخت کرده است.

10 شهریور 1403 ساعت 13:39

ورزشکاران ایرانی در روز دوم در چهار رشته امید به کسب مدال دارند.

10 شهریور 1403 ساعت 13:37

اولین اتفاق خوش روز سوم برای ایران اهدای مدال نقره ظفر ذاکر در پرتاب وزنه بود. او شب گذشته به مقام چهارم رسیده بود، اما با اعتراض به‌موقع ایران موفق به کسب مدال نقره شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها