کد خبر: 724259
تاریخ انتشار :

گزارش زنده: منچستریونایتد صفر - لیورپول صفر

دو تیم لیورپول و منچستریونایتد در سومین هفته از مسابقات لیگ جزیره به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گزارش زنده: منچستریونایتد صفر - لیورپول صفر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت ۱۸:۳۰ ورزشگاه اولدترافورد میزبان یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل خواهد بود. منچستریونایتد و لیورپول در دیداری از هفته سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

دیدار سنتی شمال غرب انگلستان این بار در هفته‌های ابتدایی فصل برگزار می‌شود. منچستریونایتد و لیورپول با سرمربیان هلندی برای رسیدن به اهداف خود، از شرایط متفاوتی عبور کرده‌اند. در اولدترافورد، پس از ثبت بدترین رتبه تاریخ باشگاه در لیگ برتر، اریک تن‌هاخ با قهرمانی در اف‌ای کاپ، که اتفاقات با دیدار به‌یادماندنی مقابل لیورپول آغاز شده بود، یک فرصت دیگر برای نجات پروژه‌اش دریافت کرد. گروه اینئوس از او حمایت 200 میلیون پوندی داشته‌ است، مبلغی که بخش اکثر آن به مشکلات تدافعی اختصاص یافت و اریک تن‌هاخ سه مدافع جدید به خدمت گرفت، هر چند یکی از آن‌ها - لنی یورو - برای مدتی قادر به بازی نخواهد بود. منچستریونایتد فصل را با تک گل لحظه آخری جاشوا زیرکزی مقابل فولام آغاز کرد. اوضاع در هفته دوم چندان جالب نبود و شیاطین سرخ این بار در آخرین لحظات، بازی را به برایتون واگذار کردند. تن‌هاخ به خوبی آگاه است که یک نتیجه و عملکرد بد به معنای فوران انتقادها در تعطیلات فیفادی خواهد بود.

تیم آرنه اشلوت نه تنها ۲ هفته اول رقبا را شکست داده، بلکه عملکردی داشته که هواداران را خوشحال کند. نمایش‌های جذاب و تیمی سرحال، از لیورپول یک مدعی قهرمانی خواهد ساخت. سرمربی جدید و هلندی هم می‌داند جای کسی نشسته که بی‌نهایت در لیورپول محبوب بوده و میراثی را گرفته که باعث شده بدون تغییر با آن کارش را شروع کند. لیورپول پرستاره این روزها که در بازی قبلی حتی داروین نونیس و کودی خاکپو را هم روی نیمکت داشت، حالا فدریکو کیزا را هم به خط آتش خودش اضافه کرده و بی‌نهایت خطرناک خواهد بود. اشلوت اولین تجربه‌اش در نبرد بزرگ اولدترافورد را اگر با برد پشت سر بگذارد، بیش از پیش محبوب خواهد شد.

اکنون شما می‌توانید گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار منچستریونایتد-لیورپول را از ورزش سه دنبال کنید:

هفته سوم لیگ برتر انگلیس - فصل 2024/25

ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر

داوران: آنتونی تیلور (داور اصلی) - جان بروکس (داور VAR)

ترکیب منچستریونایتد:

آندره اونانا - دیوگو دالو - ماتیاس دلیخت - لیساندرو مارتینز - نصیر مزراوی - کاسمیرو - کوبی ماینو - مارکوس رشفورد - برونو فرناندز - آلخاندرو گارناچو - یاشوا زیرکزی

سرمربی: اریک تن‌هاخ

ترکیب لیورپول:

آلیسون - الکساندر آرنولد - ابراهیم کوناته - ویرجیل فن دایک - اندرو رابرتسون - الکسیس مک آلیستر - رایان گراونبرخ - دومنیک سوبوسلای - محمد صلاح - دیگو ژوتا - لوئیز دیاز

سرمربی: آرنه اشلوت

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها