کد خبر: 724428
تاریخ انتشار :

لحظه به لحظه از پاریس: رویداد شگفت‌انگیز ادامه دارد!

کاروان ایران در روز پنجم بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس در پنج رشته نماینده خواهد داشت.

لحظه به لحظه از پاریس: رویداد شگفت‌انگیز ادامه دارد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، روز چهارم بازى هاى پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس هم برای ایران یک طلا به‌ همراه داشت تا کاروان فرزندان ایران به جایگاهی که پیش‌بینی‌اش را کرده، نزدیک و نزدیک‌تر شود.

امروز هم در رشته‌های تیراندازی با کمان، تیراندازی، دوومیدانی، گلبال و والیبال نشسته نماینده خواهیم داشت که باید امیدوار بود در سه رشته انفرادی مدال‌های خوش‌رنگی‌ به دست بیاید.

صحنه‌های شگفت‌انگیز زیادی در روزهای اخیر‌ پارالمپیک رقم خورده که می‌توان امیدوار بود در روز‌ پنجم‌ نیز علاقه‌مندان به ورزش بیش از پیش شاهد رقم‌ خوردن این شگفتی‌ها باشند.

در ادامه لحظه به لحظه با اخبار و‌ حواشی روز پنجم بازی‌های پارالمپیک همراه شما هستیم:

 پوشش زنده خبری

13 شهریور 1403 ساعت 14:28

در پایان رقابت نسبتا طولانی و نفس گیر ۵۰ متر سه وضعیت بانوان در رشته پاراتیراندازی که ورزشکاران در هر بخش 40 تیر شلیک می کردند، رقیه شجاعی با 1151 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت. 

8 ورزشکار برتر دور مقدماتی به فینال راه پیدا می کردند که شجاعی با قرار گرفتن در رده یازدهم از رسیدن به فینال بازماند.

ورزشکارانی از کشورهای سوئد، اسلواکی، چین، اوکراین، کره جنوبی، آلمان، هند و استرالیا موفق به حضور در فینال شدند.

13 شهریور 1403 ساعت 14:23

تیم ملی والیبال نشسته ایران از دقایقى قبل به مصاف آلمان رفته و در ست اول با نتیجه ٢٥-١٣ به پیروزى رسیده است.

13 شهریور 1403 ساعت 13:40

تیم گلبال ایران در مرحله گروهی ۱۴ بر ۷ به این حریف باخته بود، اما امروز انتقام آن باخت را گرفت و در بین هشت تیم شرکت کننده در پارالمپیک رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.

13 شهریور 1403 ساعت 13:40

تیم ملی گلبال ایران که در گذشته با شکست مقابل اوکراین فرصت صعود به نیمه‌نهایی را از دست داده بود، ظهر امروز برای کسب رتبه پنجم به مصاف آمریکا رفت و در پایان موفق شد با برتری ۴ بر ۳ مقابل این حریف عنوان پنجمی را به خود اختصاص بدهد.

13 شهریور 1403 ساعت 13:13

مسابقات تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر بانوان همچنان ادامه دارد و شجاعی فعلا در رده چهاردهم قرار گرفته است. رقابت‌های مقدماتی حدود یک ساعت دیگر‌‌ به پایان می‌رسد و هشت ورزشکار برتر به فینال می‌رسند.

13 شهریور 1403 ساعت 13:11

تلخ و غیرمنتظره؛ هاشمیه متقیان نماینده پرتاب نیزه ایران و قهرمان دوره گذشته با ثبت رکورد 21.69 متر از رسیدن به مدال پارالمپیک 2024 بازماند.

13 شهریور 1403 ساعت 12:24

هاشمیه متقیان قهرمان پرتاب نیزه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در پاریس هم یکی از امیدهای اصلی کسب مدال طلا برای کاروان ایران به‌شمار می‌رود.

13 شهریور 1403 ساعت 11:48

در حالی‌که ورزشگاه استادو فرانس در هوای بارانی شهر پاریس میزبان مسابقات دوومیدانی است، معارفه هاشمیه متقیان ملی‌پوش ایران در پرتاب نیزه کلاس F56 انجام شد.

13 شهریور 1403 ساعت 11:38

تیم ملی والیبال نشسته ایران امروز در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف آلمان می‌رود و در صورت برتری به عنوان صدرنشین راهی نیمه نهایی می‌شود.

13 شهریور 1403 ساعت 11:37

سمیه رحیمی در مرحله یک چهارم مسابقات پاراتیروکمان‌ بخش ریکرو انفرادی با «یانگ» از چین رقابت می‌کند. این رقابت ساعت ۱۷ به وقت پاریس برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها