کد خبر: 724777
تاریخ انتشار :

شما درباره برکناری نکونام و جانشینش تصمیم بگیرید

برکناری جواد نکونام به داغ‌ترین بحث این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است.

شما درباره برکناری نکونام و جانشینش تصمیم بگیرید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته تیم جواد نکونام مدعی اصلی قهرمانی به خصوص در نیم فصل دوم بود و هفته‌های زیادی را در صدر جدول سپری کرد اما از دست دادن امتیاز مقابل نساجی، پرسپولیس را به صدر رساند تا آبی‌ها برای قهرمانی چشم انتظار از دست دادن امتیاز توسط رقیب سنتی بمانند که این اتفاق رخ نداد.

با این حال جواد نکونام به عنوان سرمربی‌ای که امتیاز تیمش در نایب قهرمانی فصل گذشته از امتیازات قهرمان‌های بسیاری از ادوار لیگ بالاتر بود، این فصل نیز کار را در استقلال شروع کرد. این بار نکونام مخالفان و موافقانی داشت، اما با نقل و انتقالات هیجان‌انگیز این باشگاه، امیدواری برای مدعی شدن تیم نکونام بالا رفت.

استقلال هفته اول لیگ جدید را با پیروزی مقابل شمس آذر شروع کرد و در هفته دوم تساوی سختی مقابل ملوان گرفت تا انتقادها شروع شود. در هفته سوم با شکست استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان در فولاد آرنا، همه چیز علیه جواد نکونام شد.

درحالی که ابتدا شایعات و زمزمه‌های برکناری جواد نکونام در همین ابتدای فصل دور از باور به نظر می‌رسید، اما رفته‌رفته با اتفاقات رخ داده در چند روز گذشته، پازل جدایی جواد از استقلال رو به تکمیل شدن رفته و شخص شهریاری در هولدینگ خلیج‌فارس با مربیان خارجی مذاکره کرده است. اتفاقی پس از انتشار بیانیه خنثی و سوال برانگیز این باشگاه بدون هیچ نشانه‌ای از حمایت از جواد نکونام. در مقابل سرمربی استقلال با کنار گذاشتن آلمدین زیلیکیج که از ابتدا هم گفته بود با نظر او جذب نشده، جدال خود با مدیران و مالک باشگاه را علنی کرد.

حال در شرایطی که برکناری جواد نکونام قطعی به نظر می‌رسد، نام گزینه‌های خارجی جانشینی این مربی نیز مطرح شده و در فضای رسانه‌ای و مجازی دست به دست می‌شود. حال در این مطلب شما با گذاشتن کامنت، نظر خود را در مورد اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال بیان کنید. به نظر شما برکناری نکونام آن هم برای قرارداد با سرمربی بلغارستانی صحیح است؟ اگر با رفتن نکونام موافق هستید، کدام گزینه‌ را برای جانشینی جواد نکونام مناسب می‌دانید؟

نظرات شما در سریع‌ترین زمان منتشر خواهند شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها