کد خبر: 724819
تاریخ انتشار :

وحشت ناک تر ین صحنه هفته فوتبال جهان (عکس)

در جریان دیدار ولز و ترکیه در لیگ ملت‌های اروپا، برخورد ناخواسته‌ای میان دو بازیکن رخ داد که خوشبختانه بدون آسیب جدی به پایان رسید.

 وحشت ناک تر ین صحنه هفته فوتبال جهان (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار پربرخورد تیم‌های ملی ولز و ترکیه در مسابقات لیگ ملت‌های اروپا که با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید، برخوردی شدید و البته ناخواسته بین سویونچو مدافع ترکیه و کیفر‌ مور مهاجم تعویضی تیم ملی ولز رخ داد.

در حالی که ترکیه از دقیقه ۶۲ با اخراج یک بازیکن ۱۰ نفره به کار ادامه می‌داد، ولزی‌ها فرصت را غنیمت شمرده و نبض بازی را در اختیار گرفته بودند. ارسال یک پاس در عمق برای کیفر مور می‌رفت که او را با دروازه‌بان ترکیه تک به تک کند اما سویونچو پیش از مور توپ را دور کرد و سپس به علت عدم تعادل، به شکی ناخواسته روی سر کیفر مور فرود آمد تا بازی متوقف شود که خوشبختانه اتفاق خاصی برای‌ مهاجم ولز رخ نداد و اون با بانداژ سر به زمین بازگشت و تا پایان در زمین ماند.

هرچند اجازه ورود دوباره به زمین توسط پزشکان تیم ملی ولز با واکنش منفی هواداران این تیم همراه شد و آنها معتقد بودند با توجه به حساسیت مصدومیت از ناحیه سر، بهتر بود مور از زمین بازی خارج شود تا در دقایق باقی‌مانده اتفاق بدتری رخ ندهد.

ضمن آنکه در مجموع نود دقیقه این بازی، هشت کارت زرد و یک کارت قرمز‌ از جیب داور خارج شد که نشان‌دهنده برخورد‌های زیاد بازیکنان در شب نمایش فیزیکی بازیکنان دو تیم بود.

مور چند دقیقه بعد و با بانداژ به زمین مسابقه برگشت و بازی کرد تا همگان به یاد بخورد دیتر هوینس در جریان یک مسابقه بایرن مونیخ در سال 1982 بیفتند که در دقایق ابتدایی با بازیکن حریف برخورد شدیدی داشت، ولی با بانداژ تا پایان مسابقه به کارش ادامه داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها