کد خبر: 724850
تاریخ انتشار :

صید بزرگ قوی سپید از تراکتور و استقلال

ارسلان مطهری تا ساعاتی بعد به ملوان انزلی خواهد پیوست.

صید بزرگ قوی سپید از تراکتور و استقلال
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری در زمستان گذشته از استقلال جدا و راهی تیم فوتبال تراکتور شد اما در پایان فصل در لیست خروجی این باشگاه قرار گرفت.

از زمان آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی، شایعاتی پیرامون حضور او در باشگاه‌های مختلفی از جمله خیبر خرم‌آباد مطرح می‌شد، اما این بازیکن درنهایت با مدیران باشگاه ملوان به توافق رسید.

مطهری به زودی توافق خود را با ملوانی‌ها نهایی خواهد کرد و احتمالا به این تیم اضافه خواهد شد تا در فصل جدید در جمع شاگردان مازیار زارع حضور داشته باشد.

این در حالی است که در ساعات گذشته اخباری در خصوص مذاکره این بازیکن با ذوب‌آهن مطرح می‌شد اما به نظر او به توافق با ملوان نزدیک‌تر است.

ارسلان مطهری سابقه عضویت در تراکتور و استقلال را دارد و باتوجه به جدایی محمدرضا سلیمانی، می‌تواند نیروی خط حمله ملوان را قوت ببخشد.

‌رونمایی از ارسلان احتمالا تا ساعاتی بعد انجام خواهد شد تا ملوان یکی از مهم‌ترین خریدهای خود در این فصل را انجام دهد و به استقبال ادامه لیگ برتر برود.

نکته جالب اینکه با خرید مطهری، مثلث تهاجمی ملوان با رضا غندی‌پور جوان که سه گل زده و رضا جعفری که فصل گذشته دومین بازیکن موثر لیگ بود به همراه ارسلان مطهری باتجربه تشکیل خواهد شد تا ملوان در این فصل هم تیم خطرناکی باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها