کد خبر: 724852
تاریخ انتشار :

پایان ماجرای کویر مقوا و بعثت کرمانشاه

با انتقال امتیاز کویر مقوا به باشگاه بعثت کرمانشاه موافقت شد تا اکنون کرمانشاهی‌ها با خیالی آسوده مهیای حضور در لیگ آزادگان شوند.

پایان ماجرای کویر مقوا و بعثت کرمانشاه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که از چندی پیش موضوع انتقال امتیاز باشگاه تازه لیگ یکی شده کویر مقوا به بعثت کرمانشاه دنبال می‌شد، نماینده کرمانشاه با هدایت علی نظرمحمدی کار خود را در تهران دنبال می‌کرد.

با این حال همچنان بحث درباره احتمال مخالفت با واگذاری این امتیاز داغ بوده و نگرانی بزرگی را در بین کرمانشاهی‌ها که خوشنود از حضور در لیگ دسته اول بودند، شکل داده بود.

درنهایت اما با نامه‌نگاری نهایی درخصوص موافقت با این واگذاری صورت گرفت و اسناد آن نیز نهایی شد تا بعثت کرمانشاه به صورت قانونی و رسمی فعالیت خود را در لیگ دسته اول استارت بزند و در رقابت با دیگر تیم‌ها حاضر شود.

هدایت بعثت کرمانشاه در لیگ دسته اول برعهده علی نظرمحمدی خواهد بود، سرمربی فصل گذشته داماش گیلان که علی‌رغم مشکلات این باشگاه درنهایت موفق شد سهمیه این تیم را در لیگ دسته اول حفظ کند و در کارنامه او صعود با سپیدرود به لیگ برتر نیز دیده می‌شود و باید دید شرایط برای آنها با بعثت کرمانشاه به چه شکل خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها