کد خبر: 724978
تاریخ انتشار :

بارسلونا این بازی را با ترس نگاه می‌کند

مهاجم لهستانی به دلیل مشکل عضلانی در پیروزی لهستان مقابل اسکاتلند درخواست تعویض کرد، ولی امشب دوباره به میدان خواهد رفت.

بارسلونا این بازی را با ترس نگاه می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، علاوه بر مصدومیت عضلانی فرمین لوپز، ضربه به زانوی دنی اولمو در بازی اسپانیا و نگرانی از خطاهای زیاد روی لامین یامال، بارسا از وضعیت بدنی روبرت لواندوفسکی نگرانی‌هایی دارد. بازیکنی که 36 ساله است و همچنان حضوری فعال در بازی‌های ملی دارد. بارسا هیچ جایگزینی در ترکیب برای لوا ندارد، مگر اینکه آنسو فاتی پس از مصدومیت به آمادگی کامل برگردد.

مهاجم لهستانی پنجشنبه گذشته در دقیقه 72 پیروزی لهستان برابر اسکاتلند (2-3) پس از یک گل و یک پاس گل درخواست تعویض کرد. تعویض تعجب‌آور بود و در ابتدا به نظر نمی‌رسید که او مشکلی داشته باشد، اما این خود مهاجم بود که در پایان بازی گفت، احساس ناراحتی می‌کرد و نمی‌خواست ریسک کند.

امروز یکشنبه، لواندوفسکی یک بازی بسیار سخت دیگر در لیگ ملت‌ها در اوپوس آرنا شهر اوسیج مقابل کرواسی (20:45 به وقت محلی) خواهد داشت و همه چیز نشان می‌دهد که او علی‌رغم ناراحتی بدنی‌اش، از ابتدا کار را شروع خواهد کرد. بدون شک بارسلونا و شخص هانسی فلیک این بازی را با ترس تعقیب خواهد کرد و هر خبر مصدومیتی از لوا ناگوار خواهد بود. نباید فراموش کرد که بارسا یکشنبه بعد میهمان خیروناست و به لوا نیاز حیاتی دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها