کد خبر: 725292
تاریخ انتشار :

از شرق تا غرب به دنبال رزرو اولین بلیت

مسابقات هفته دوم مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا امروز برگزار می‌شود.

از شرق تا غرب به دنبال رزرو اولین بلیت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، از هفته دوم دور سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا، امروز قرار است در گروه‌های سه گانه ۹ بازی مختلف برگزار شود تا پرونده این فیفا دی نیز بسته شود.

هفته نخست بازی‌ها پنجشنبه گذشته انجام شد و این آخرین بازی تیم‌های ملی در این هفته از مسابقات مقدماتی جام جهانی است؛ در پایان تمامی بازی‌های این دور از مسابقات مقدماتی در قاره آسیا، از هر سه گروه دو تیم به صورت مستقیم به جام جهانی خواهند رسید و تیم‌های سوم و چهارم هر گروه راهی مرحله پلی آف خواهند شد. 

۹ دیدار امروز در ۴ ساعت مختلف برگزار خواهد شد که در واقع مسابقات هفته دوم از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز خواهد شد و همچنین در ساعات ۱۷:۳۰، ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ دیگر مسابقات امروز برگزار می‌شود. 

شما می‌توانید تمامی اتفاقات و رویدادهای هفته دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا را به صورت لحظه به لحظه از ورزش سه دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

20 شهریور 1403 ساعت 12:09

یکی از مهم‌ترین دیدارهای دوران مربیگری برانکو ایوانکوویچ در راه است؛ سرمربی سابق پرسپولیس پس از شکست ۷ بر صفر چین مقابل ژاپن بسیار تحت فشار قرار گرفته و اگر نتواند امروز در برابر عربستان نتیجه خوبی کسب کند، معادله صعود چین به جام جهانی سخت‌تر می‌شود.

20 شهریور 1403 ساعت 12:02

این گروه به عقیده بسیاری از کارشناسان گروه مرگ است؛ گروهی که در آن ژاپن و بحرین با ۳ امتیاز در رده‌های نخست هستند و عربستان و همچنین استرالیا در کمال ناباوری به ترتیب ۱ امتیازی و بدون امتیاز هستند!

20 شهریور 1403 ساعت 12:02

وضعیت گروه دوم بسیار خاص است؛ در گروهی که پنج تیم از شش تیم متعلق به تیم‌های عرب زبان و حاضر در منطقه غرب آسیا هستند کره‌جنوبی با یک امتیاز در رده پنجم است و البته در هفته نخست تنها عراق موفق به کسب ۳ امتیاز شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها