کد خبر: 725352
تاریخ انتشار :

رونالدو: رئال مادرید بهترین باشگاه تاریخچه، عاشق تم!

کریستیانو رونالدو، ستاره النصر عربستان، در گفت‌وگو با ریو فردیناند، رئال مادرید را بهترین باشگاه تاریخ معرفی کرد و علاقه خود به این باشگاه را پنهان نکرد.

رونالدو: رئال مادرید بهترین باشگاه تاریخچه، عاشق تم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بیش از شش سال از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به مقصد یوونتوس می‌گذرد. اگرچه این تیم اسپانیایی همچنان به تسلط خود در فوتبال اروپا ادامه داده، اما هیچگاه مثل قبل نبوده‌اند.

به هر حال رونالدو قلب تپنده رئال بود و به این باشگاه کمک کرد تا عناوین بی‌شماری از جمله چهار عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را کسب کند.

رونالدو که در حال حاضر برای النصر بازی می‌کند، آخرین مراحل حرفه‌ای خود را طی می‌کند. با این حال، ملی پوش پرتغالی همچنان برای باشگاه سابق خود احترام زیادی قائل است.

رونالدو در مصاحبه اخیرش با ریو فردیناند در کانال یوتیوب خود، رئال مادرید را بهترین باشگاه تاریخ فوتبال معرفی کرد و در عین حال علاقه خود به این باشگاه را پنهان نکرد.

رونالدو گفت: "رئال مادرید بهترین باشگاه تاریخ است. من عاشق رئال مادریدم. خیلی خوشحالم که برای رئال بازی کردم."

رونالدو که به عنوان ستاره منچستریونایتد راهی لالیگا شد، 9 سال برای رئال مادرید بازی کرد و در این مدت تقریبا 450 بازی انجام داد. او 450 گل زد و 131 پاس گل ارسال کرد.

او افزود: "من بهترین گلزن تاریخ باشگاه شدم، ما چهار قهرمانی چمپیونزلیگ را به دست آوردیم، این مایه خوشحالی بود."

رونالدو در مورد فشاری که هنگام پیوستن به رئال مادرید احساس کرد، گفت: "می‌دانستم خوب بازی خواهم کرد. به خودم ایمان دارم. اینکه با تیم جدیدم تطبیق پیدا کنم، سخت بود اما قرار بود برای بهترین باشگاه دنیا بازی کنم."

کریستیانو در ادامه این گفتگو نظرات خود را در مورد برخی از بازیکنان سابق رئال مادرید که در گذشته با آنها بازی کرده، ارائه داد.

رونالدو در مورد تونی کروس گفت: "ما باید به تصمیم او برای خداحافظی‌‌ از فوتبال احترام بگذاریم. من به شخصه به تصمیم او احترام می‌گذارم. او می‌تواند چند سال دیگر بازی کند، اما این تصمیم اوست."

این ستاره پرتغالی همچنین در مورد په‌په، هموطن خود و مدافع سابق رئال مادرید، صحبت کرد و افزود: "او در زمین رئیس است و خارج از زمین، مرد بزرگی است."

در همین حال، رونالدو از کیلیان امباپه، خرید جدید رئال، حمایت کرد: "من فکر می‌کنم او خوب عمل خواهد کرد. رئال مربی و رئیس بزرگی دارد. به نظرم او می‌تواند بهترین گزینه برای توپ طلا باشد؛ امباپه در کنار هالند، بلینگام و همچنین لامین یامال."

او درباره قهرمانی‌های رئال در چمپیونزلیگ گفت: "آن‌ها خیلی خوب به نظر می‌رسند و هیچ فشاری را احساس نمی‌کنند. برخی می‌گویند رئال خوش شانس است اما نه، آن‌ها همیشه برای لحظات خاص آماده هستند."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها