کد خبر: 725354
تاریخ انتشار :

فرصت انتقام حر دانی از رفقای سردار آزمون

صالح حر دانی مدافع راست تیم ملی در دیدار مقابل امارات است و کار سختی مقابل وین گر های تند و تیز اماراتی دارد.

فرصت انتقام حر دانی از رفقای سردار آزمون
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، صالح حردانی که در دیدار قبلی تیم ملی مقابل قرقیزستان از ابتدا در ترکیب نبود و در دقیقه ۸۱ به جای آریا یوسفی وارد زمین شده بود، در دیدار امشب مقابل امارات از ابتدا در ترکیب تیم ملی قرار دارد.

حردانی که پس از اتفاقات عجیبی که برایش در فصل نقل و انتقالات افتاده بود و از استقلالی‌ها دلخور شده بود، راهی سپاهان شد اما هنوز جای خود را در ترکیب اصلی سپاهان سفت نکرده است.

فرصت امروز قلعه‌نویی به حردانی می‌تواند یک شانس بزرگ برای او باشد تا با درخشش در دیدار امروز، هم جای خود در تیم ملی را مستحکم‌تر کند و هم خود را به تفکرات تاکتیکی مورایس در سپاهان تحمیل کند. این ستاره رامهرمزی از ابتدا درترکیب تیم ملی مقابل امارات قرار خواهد گرفت و وظیفه مهار حارب عبدالله و یحیی الغسانی، دو وینگر امارات که دائما جابه جا می‌شوند را در سمت راست خط دفاعی دارد.

الغسانی و حارب عبدالله، دو وینگر تیم ملی امارات در شباب الاهلی عضویت دارند و حالا حردانی که با سپاهان برابر این تیم اماراتی چهارگله شده بود، این فرصت را دارد تا انتقام از این دو بازیکن و این بار با پیراهن تیم ملی بگیرد.

گفتنی است تیم ملی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه هزاع بن زاید به مصاف شاگردان بنتو خواهد رفت تا در صورت برد و با شش امتیاز به صدر جدول تکیه بزند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها