کد خبر: 725416
تاریخ انتشار :

کارشناسی: وی ای آر علیه ایران یا به سود ایران

دیدار تیم‌های ملی امارات و ایران در دور دوم مرحله سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی هم با صحنه‌های مشکوک داوری همراه شد.

کارشناسی:  وی ای آر علیه ایران یا به سود ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، این مسابقه در شرایطی با یک گل به سود ایران به پایان رسید که صحنه‌های بحث‌برانگیزی قضاوت داور کره‌ای در این بازی را تحت تأثیر خود قرار داد؛ صحنه‌هایی که باعث دخالت VAR و همچنین اعتراض اماراتی‌ها شد.

در ابتدا در دقیقه ۳۱ و در پی اشتباه بازیکنان امارات، شوت نورافکن به قایدی رسید و این بازیکن دروازه خالد عیسی را باز کرد اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت و گل مردود شد.

سپس مهدی قایدی در شرایطی در دقیقه 3+45 تک گل ایران را به ثمر رساند که پیش از باز شدن دروازه امارات، برخوردی بین علیرضا جهانبخش و بازیکن حریف شکل گرفت و اماراتی‌ها اعتقاد داشتند داور باید پیش از به ثمر رسیدن گل، خطا اعلام می‌کرد.

همچنین در دقیقه ۵۱، دست مهدی قایدی برخوردی با صورت بازیکن حریف داشت که این صحنه مورد بازبینی برای اخراج بازیکن ایران قرار گرفت اما در نهایت داور دستور به ادامه بازی داد.

جنجالی‌ترین صحنه مسابقه هم در دقیقه ۸۵ رخ داد؛ جایی که توپ در محوطه جریمه به صالح حردانی برخورد کرد و داور اعلام پنالتی به دلیل خطای هند کرد، اما این صحنه با VAR مورد بازبینی قرار گرفت و پنالتی رد شد.

محمدرضا ابوالفضلی، کمک داور بین‌المللی‌ سابق فوتبال ایران، در گفتگوی با ورزش سه این صحنه‌ها را مورد کارشناسی قرار داده است:

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها