کد خبر: 725472
تاریخ انتشار :

بی‌خیال ۱۰۰ میلیون: را فی نیا خوشحال است که ماند

را فی نیا از این که پیشنهاد هنگفت عربستان را نپذیرفت و در بارسلونا ماندنی شد خوشحال است.

بی‌خیال ۱۰۰ میلیون: را فی نیا خوشحال است که ماند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رافینیا از زمان پیوستن به بارسلونا هرگز نتوانست انتظاراتی که از او می‌رفت را به درستی برآورده کند و همیشه صحبت درباره جدایی احتمالی او از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و امسال مطرح بود که هر دو بار هم با مخالفت او روبه‌رو شد.

چند باشگاه عربستانی در پنجره تابستانی ارسال علاقه زیادی به جذب این ستاره برزیلی داشتند و روزنامه اسپورت خبر داده است که باشگاه الهلال به صورت رسمی پیشنهادی ۱۰۰ میلیون یورویی را به این بازیکن ارائه کرد که بارسلونا هم با توجه به مشکلات مالی علاقه زیادی به پذیرش آن داشت اما این بازیکن حاضر نشد آن را قبول کند.

این بازیکن خیلی زود به دکو اعلام کرد که تصمیمی برای ترک بارسلونا در این تابستان ندارد تحت هیچ شرایطی حتی اگر پیشنهادهایی از باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس هم داشته باشد، از اسپانیا نخواهد رفت چون به دنبال اثبات شایستگی و توانایی‌هایش در این تیم و تحت هدایت هانسی فلیک است.

الهلال حتی حاضر بود دستمزد سالانه ۲۵ میلیون یورو را به رافینیا پرداخت کند اما او این پیشنهاد را رد کرد چون معتقد بود اگر به عربستان برود، دنیای فوتبال او را از یاد خواهد برد و دیگر شانسی برای دعوت شدن به تیم ملی برزیل و حضور در جام جهانی هم نخواهد داشت و حالا از این که در بارسا ماندنی شده بسیار خوشحال است و باور دارد که تصمیم درستی گرفته است. این بازیکن در حال حاضر شرایط خوبی دارد و هم تیمی‌هایش او را به عنوان یکی از کاپیتان‌ها انتخاب کرده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها