کد خبر: 725503
تاریخ انتشار :

رقص انفرادی ستاره پرسپولیس در دله نا!

او ستون اورونوف با یک گل باورنکردنی ازبکستان را به سه امتیاز حساس رساند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش “ورزش سه”، از بیشکک قرقیزستان تا لیوبلیونیا در اسلوونی، دیشب شبی بود که روح دیه‌گو مارادونای فقید در دو ستاره جوان فوتبال آسیا و اروپا زنده شد و آنها گل‌هایی را زدند که هر بیننده‌ای را انگشت به دهان می‌کرد.

بنیامین ششکو ستاره ۲۱ ساله تیم لایپزیش در دقیقه ۲۳ بازی با قزاقستان در حالی که پاس خود را از زان کلار دریافت کرده بود، سه بازیکن قزاقستان را با استارت انفجاری و تکنیک باورنکردنی محو کرد تا با یک ضربه چیپ گل نخست تیمش را بزند.

این گل فوق‌العاده ساعتی بعد از هنرنمایی اوستون اورونوف در استادیوم دُله‌نا قرقیزستان رقم خورد. اورونوف که در حین این بازی دچار مصدومیت هم شده بود، در آخرین دقایق بازی و در حالی که تیمش دو امتیاز مهم را از دست رفته می‌دید، دفاع حریف را بهم ریخت و گل پیروزی را زد.

او در این صحنه پاس را روی خط محوطه می‌گیرد، سپس یک پا دو پا به سمت چپ می‌زند و بعد با سر توپ به جناح راست، دو بازیکن حریف را محو می‌کند.

لحظه دریبل دو بازیکن جایی است که آنها زمین می‌خورند تا اورونوف بدون مزاحمت دروازه قرقیزها را برای سومین بار باز کند و شوالیه تیمش لقب بگیرد.

این گل ستاره پرسپولیس در حالی است که او در دیدار مقابل فولاد نیز یک گل زده بود اما این نمایش انفرادی استثنایی، چیز دیگری بود و او را به ستاره شب گذشته فوتبال آسیا تبدیل کرد.

شاید این گل و نمایش تک نفره برای هواداران پرسپولیس نگران‌کننده‌تر از مصدومیت خفیف آخر بازی بود چرا که حالا برای همه آشکار شده که اگر پرسپولیس تا همین چند هفته قرارداد او را تمدید نکند، درخشش احتمالی در لیگ نخبگان او را به آغوش تیم‌های سعودی و اماراتی و قطری هل خواهد داد.

اما هواداران پرسپولیس می‌توانند خوشحال و امیدوار باشند که بعد از جدایی مهدی ترابی، چنین ستاره‌ای دارند که می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند. اگر پرسپولیس امسال قهرمان شود، بی‌گمان مهره قهرمانی‌اش اوستون خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها