کد خبر: 725785
تاریخ انتشار :

بدل اروین انگاپت در ایران بود، نه خودش!

اروین انگاپت، بهترین والیبالی ست دنیا، شب تلخی را در یزد پشت سر گذاشت.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، از همان لحظه ابتدایی که اروین انگاپت وارد سالن شد، رفتارش خاص بود. شروع به گرم کردن با حرکاتی متفاوت از بازیکنان اندونزی و در ادامه ترک آنها و رفتن به سالن وزنه کرد. در مورد اروین انگاپت صحبت می‌کنیم، خالص‌ترین و بهترین بازیکن حال حاضر دنیا.

اولین تصویر از اروین انگاپت در ایران شبیه بازیکنی که دو، سه هفته پیش ارزشمندترین بازیکن المپیک شد، نبود. اضافه وزن واضح و شکم جلوآمده این بازیکن که از همان اول هم یک پیام مهم داشت: «بهترین ورژن فوق‌ستاره فرانسوی را در یزد نخواهیم دید.»

ژان پاتری، هموطن اروین انگاپت، بعد از بازی یک چهارم نهایی وعده داده بود که او و انگاپت رفته رفته بهتر خواهند شد و بهترین ورژن آن‌ها را در مقابل فولاد سیرجان خواهیم دید، اما حداقل در مورد انگاپت این اتفاق رقم نخورد و این فوق‌ستاره فرانسوی دیشب بسیار کم‌زهر بود و حتی امتیاز آخر نماینده ایران روی اسپک دفاع شده انگاپت به دست آمد.

بعد از بازی انگاپت زودتر از بقیه به سمت رختکن رفت و در همین حال با خبرنگارانی مواجه شد که در حال فیلم گرفتن از او بودند. او که بسیار کلافه به نظر می‌رسید با این جمله آن ها را مورد خطاب قرار داد و بعد راهی رختکن شد: "چرا فیلم می‌گیرید. کافیه!"

حدود نیم ساعت بعد اما انگاپت که کاملا آرام شده بود از رختکن بیرون آمد و با روی باز به درخواست چند کودک که منتظر او برای گرفتن عکس بودند پاسخ مثبت داد. هر چه بود، به نظر می‌رسد بهترین بازیکن دنیا خیلی این رقابت‌ها را جدی نگرفت و احتمالا با یک سومی آسیا به سراغ چالش بعدی خود در والیبال باشگاهی اروپا و برنامه‌ریزی روی کنسرت‌هایش خواهد رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها