کد خبر: 725940
تاریخ انتشار :

لائوتارو استراحت کن طارمی را داریم!

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت و شبکه اسکای اسپورت می‌گویند که مهدی طارمی در بازی برابر مونزا فیکس است.

لائوتارو استراحت کن طارمی را داریم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، همان‌طور که در روزهای گذشته نیز عنوان شده بود، مهدی طارمی احتمال فراوان در بازی فردا شب برابر مونزا از ابتدا به میدان خواهد رفت. این تصمیم تنها به خط حمله مربوط نمی‌شود و اینزاگی قصد دارد تا تغییرات زیادی را در ترکیب تیمش ایجاد کند.

علت این موضوع نیز در پیش بودن دو دیدار دشوار برای نراتزوری است. آنها باید ابتدا در اتحاد به مصاف منچسترسیتی بروند و سپس خود را برای دربی دلامادونینا و جدال برابر رقیب همشهری یعنی میلان آماده کنند. در نتیجه تصمیم منطقی، استراحت دادن به ستاره‌های اصلی است.

در همین خصوص، اسکای نوشته است مهدی طارمی احتمالا دومین بازی فیکسش در لباس اینتر را فردا تجربه کند. اینزاگی با توجه به بازی‌های ملی و همچنین در پیش بودن بازی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان، فردا با تغییراتی در ترکیب، تیمش را به زمین خواهد فرستاد. پاوار، باستونی، مخیتاریان و لوتارو استراحت خواهند کرد و بجای آنها بیسک، آگوستو، زیلینسکی و طارمی از ابتدا شروع می‌کنند.

گاتزتا دلو اسپورت نیز مطلب مفصل‌تری در این خصوص نوشته و با تیتر "لائوتارو مارتینز ممکن است استراحت کند و طارمی آماده جایگزینی است" یادداشت خود را آغاز کرده و در ادامه آورده است: در آستانه دیدارهای حساس مقابل منچسترسیتی و دربی میلان، تغییرات گسترده‌ای در ترکیب اینتر پیش‌بینی می‌شود. از جمله در خط دفاع، که احتمالاً باستونی روی نیمکت خواهد نشست.

اما تنها موضوع تغییرات در مورد فراتسی نیست. روز گذشته، اینزاگی شروع به بررسی دقیق ترکیب برای بازی فردا شب مقابل مونزا کرد و تغییرات احتمالی در تمامی خطوط تیم در نظر گرفته شد. به‌عنوان مثال، در خط حمله احتمال می‌رود که لائوتارو استراحت کند تا برای دیدارهای حساس مقابل منچسترسیتی و میلان آماده باشد.

اینزاگی هنوز تصمیم قطعی نگرفته و شک و تردیدها تنها پس از تمرین نهایی برطرف خواهند شد. شاید شرایط جسمانی مهدی طارمی که از تیم ملی ایران بازگشته نیز تأثیرگذار باشد. در مقابل، تورام به نظر می‌رسد جایگاه خود را به‌عنوان بازیکن اصلی حفظ کرده و خارج کردن او از ترکیب دشوار است.

اینزاگی امیدوار است که تورام همچنان فرم خوب خود را، مانند اواخر ماه آگوست حفظ کند. در نتیجه، ممکن است در بازی مقابل مونزا زوج تورام و طارمی را در خط حمله ببینیم، همان ترکیبی که در هفته دوم مقابل لچه به میدان رفت. آرناتوویچ نیز آماده است، اما به نظر می‌رسد او فقط در طول بازی وارد میدان شود.

همه تصمیمات در ترکیب تیم با توجه به برنامه شلوغ هفته پیش‌ رو، که شامل بازی‌های مهم با منچسترسیتی و میلان است، اتخاذ می‌شود. در خط دفاع، باستونی که دو بازی پیاپی با تیم ملی داشته است، استراحت خواهد کرد و احتمالاً کارلوس آگوستو به جای او بازی می‌کند، به‌خصوص که پالاسیوس آرژانتینی (که به لیست تیم برای بازی با مونزا دعوت شده) هنوز به‌طور کامل آماده نیست.

اینتر نیوز نیز نوشته است: مهدی طارمی یک گزینه مهم در دسترس سیمونه اینزاگی برای مسابقات آتی در لیگ و اروپا به شمار می‌رود و ممکن است اینتر به زودی به او فرصت بازی مقابل مونزا را بدهد.

مهدی طارمی برای افزایش عمق خط حمله اینتر به خدمت گرفته شد، به‌ویژه پس از اینکه مشخص شد الکسیس سانچز در برنامه‌های باشگاه جایی ندارد. این مهاجم ایرانی در تابستان به صورت آزاد به اینتر پیوست، با اینکه میلان نیز در پنجره نقل‌ و انتقالات تابستانی گذشته برای جذب او تلاش کرده بود. مدیریت اینتر از ابتدا دیدگاه روشنی نسبت به این انتقال داشت، به‌ ویژه با توجه به بُعد بین‌المللی طارمی و توانایی‌های بالای هجومی او که در پورتو به نمایش گذاشته بود.

داستان طارمی و اینتر می‌تواند از بازی مقابل مونزا آغاز شود؛ اینزاگی به این موضوع فکر می‌کند!

دو فرضیه: طارمی ممکن است از ابتدا در بازی مقابل مونزا به میدان برود، زیرا اینزاگی قصد دارد با در نظر گرفتن سه بازی حساس که از ۱۵ سپتامبر شروع می‌شود، یک چرخش ترکیب "اندازه‌گیری شده" انجام دهد. حفظ برخی از بازیکنان اصلی برای دیدارهای مهم، قطعاً هدفی است که این مربی پیچی‌نتو دنبال می‌کند. انتظار می‌رود که طارمی در بازی مقابل مونزا به‌عنوان مهاجم اصلی به میدان برود، با این امید که توانایی‌های خود را در همکاری با مارکوس تورام نشان دهد. همچنین، اگرچه احتمال کمتری دارد، اما باید در نظر گرفت که شاید ترکیب طارمی و لائوتارو مارتینز نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها