کد خبر: 725972
تاریخ انتشار :

پاسخ رسمی شهداب به مصاحبه جنجالی عطایی

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد گفت: در سامانه الکترونیکی فروش بلیت قسمتی برای تیم میهمان تعبیه شده است.

پاسخ رسمی شهداب به مصاحبه جنجالی عطایی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، امیر شرافت با قدردانی از تمام تیم رسانه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، اظهار داشت: به گفته رئیس فدراسیون والیبال، اعضای کمیته برگزاری مسابقات، کمتیه کنترل و یرمک مسئول برگزاری مسابقات، میزبانی باشگاه شهداب و اداره کل ورزش و جوانان یزد یکی از بهترین میزبانی‌های تاریخ والیبال کشور شناخته شده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد در واکنش به صحبت‌های سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان، گفت: تیم سیرجان سه روز زودتر از تمامی تیم‌ها وارد استان شد و تمامی امکانات نیز در اختیارشان قرار گرفت.

وی ادامه داد: سه روز اتوبوس به صورت رایگان در اختیارشان قرار گرفت و حتی بر خلاف پروتکل و آیین‌نامه مسابقات که سالن برگزاری مسابقه فقط باید روز قبل از مسابقه در اختیار تیم‌ها قرار گیرد، به عنوان تیم ایرانی سالن بازی را در اختیار سیرجان قرار دادیم و سعی شد تمامی امکانات بسیج شده تا این تیم ایرانی کاملا در رفاه باشد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد با بیان اینکه تمامی تیم‌ها از هتل، ترانسفر و سالن‌ها و نحوه برگزاری مسابقه رضایت داشتند، گفت: در تلاشیم تا مراسم اختتامیه باشکوهی داشته باشیم و مسابقات به بهترین نحو به پایان برسد.

شرافت در پایان با قدردانی از تمامی عوامل برگزاری و مردم عزیز یزد و سراسر کشور که شور و هیجان خاصی را به مسابقات دادند،‌ ادامه داد: در سامانه الکترونیکی فروش بلیت قسمتی برای تیم میهمان تعبیه شده که می‌توانند بلیت را تهیه کنند تا یک فینال باشکوه با حضور تیم‌های ایرانی داشته باشیم و در انتها باعث سربلندی والیبال و ورزش کشور باشیم.

بیست‌وششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا که از 18 شهریور با حضور هشت تیم به میزبانی شهر یزد آغاز شده است، امروز (یکشنبه 25 شهریور) به پایان می‌رسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها