کد خبر: 726354
تاریخ انتشار :

رئال لباس لیگ قهرمانانش را پوشید

موعد لیگ قهرمانان در رئال مادرید فعال شده و پادشاه اروپا می‌خواهد فرم نه چندان خوبش در لالیگا را به دست فراموشی بسپارد.

رئال لباس لیگ قهرمانانش را پوشید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در رئال مادرید با وجود شروع نامنظم فصل، به رابطه تاریخی با لیگ قهرمانان اعتماد دارند و مطمن هستند که تیم امشب نمایشی متفاوت ارائه خواهد کرد.

پس از پیروزی 0-2 در زمین سوسیداد، تیم آنچلوتی مود چمپیونزلیگی خود را فعال کرده است. کسانی که دیروز تمرین رئال را تماشا کردند، از انگیزه و اشتیاق مضاعف بازیکنان تیم حرف می‌زنند. وقتی لیگ قهرمانان از راه می‌رسد، رئال مادرید هم به طور کامل رنگ عوض می‌کند.

همه می‌دانند که رئال مادرید و لیگ قهرمانان اروپا ارتباط خاصی با یکدیگر دارند. هیچ کس به اندازه رئال لیگ قهرمانان نبرده و پادشاه اروپا 15 عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها دارد. با این حال، این تیم در بهترین فرم خود به این اولین نمایش اروپایی نمی‌رسد.

رئال شروعی غیرعادی و غیرمعمول در فصل داشته که نتیجه یک پیش فصل کوتاه‌تر از معمول و مصدومیت‌های زیاد بوده، ولی دیروز کارلو آنچلوتی گفت که با شروع لیگ قهرمانان، رئال نیز متفاوت خواهد شد. در واقع رئال همیشه نشان داده که نباید فرم بد این تیم در لالیگا را ملاک برای نتیجه گیری در لیگ قهرمانان دانست.

در شبی که جود بلینگام و شوامنی مهیای بازی شده‌اند، قهرمان اروپا اولین بازی در راه دفاع از عنوان قهرمانی را از بازی با اشتوتگارت شروع خواهد کرد. رئال معمولا برابر رقبای آلمانی شب‌های سختی را پشت سر گذاشته و باید دید امشب اشتوتگارت مثل لایپزیش و بایرن در فصل گذشته، برای این تیم دردسرساز خواهد شد یا خیر.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها