کد خبر: 726356
تاریخ انتشار :

قصه باورنکردنی: از بازی در بانک تا جام جهانی!

سجاد یوسف خواه، ملی‌پوش فوتسال ایران در جام جهانی 2024، درست چهار سال پیش در چنین روزهای برای تیم بانک به میدان می‌رفت و حالا در بزرگ‌ترین صحنه توپ می‌زند.

قصه باورنکردنی: از بازی در بانک تا جام جهانی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال روز گذشته در جریان پیروزی فوق‌العاده هفت بر یک برابر ونزوئلا در نخستین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2024، از تمامی ستاره‌هایش بهره برد و همه را در این برتری چشمگیر شریک کرد. یکی از بازیکنانی که دوران حرفه‌ایش شبیه به یک قصه باورنکردنی بوده، سجاد یوسف‌خواه است که 1095 روز پیش در تیم‌های آماتور و شرکتی به میدان می‌رفت و حالا پس از سه سال در مسیر سبز شکوفایی حرکت می‌کند و پس از درخشش در تیم‌های رکن آذین مشهد، شهرداری ساوه و کراپ الوند در رویداد جهانی توپ می‌زند و از ستاره‌های منتخب فوتسال ایران به شمار می‌رود.

با این وصف، هنوز کمتر کسی سجاد یوسف‌خواه، بازیکن ساده و در عین حال خوش تکنیک فوتسال ایران را می‌شناسد. حقیقت این است، حتی کمتر کسی نام تیم‌هایی که یوسف خواه پیش از کراپ و شهرداری در آن‌ها بازی کرده را می‌شناسد: رکن آذین مشهد و بانک.

او سفر حرفه‌ای و بزرگش را از شهرداری ساوه آغاز کرد تا همه چیز را از صفر شروع کند. درخشش در تیم شگفتی‌ساز فصل گذشته لیگ برتر، راه را برای رسیدن به پیراهن تیم ملی هموار کرد. او پیش از جام ملت‌های آسیا به علت مسائل شخصی و ممنوع الخروج بودنش از اعزام به تورنمنت ویتنام و آوردگاه آسیایی بازماند، اما همچنان سریال موفقیتش از سکانسی به سکانس دیگر ادامه یافت و بالاخره جزو دو بازیکن چپ‌پای برتر ایران برای بازی در میعادگاه بهترین‌ها به پرواز درآمد.

سجاد یوسف‌خواه، بازیکنی شوت‌زن، تکنیکی، سخت‌کوش، جان سخت و بی‌ آنکه حرکت اضافی داشته باشد برای تیم هایش مفید و تاثیرگذار بوده است. بازیکنی که به تازگی در صف بهترین‌ها کشف شده و روز گذشته برابر ونزوئلا دقایقی را برای خودنمایی بدست آورده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها