کد خبر: 726450
تاریخ انتشار :

سقوط مهلک مانوئل نویر روی خط نیمه!

مانوئل نویر دروازه‌بان بایرن در لیگ قهرمانان اروپا در محلی عجیب سقوط می‌کند و از زمین بیرون می‌رود.

سقوط مهلک مانوئل نویر روی خط نیمه!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقی که رخ داد این بود: نویر طبق معمول محوطه جریمه را ترک کرده و برای یک دوئل هوایی با پتکوویچ، مهاجم تنومند دینامو، برخورد کرد. او با حالتی عجیب از روی پتکوویچ با شانه و پشت روی زمین افتاد و لحظه‌ای ورزشگاه آلیانز را ساکت کرد.

پزشکان بلافاصله به زمین آمدند تا اسون اولرایش، گلر دوم بایرن نیز به سرعت در کنار زمین آماده ورود به مسابقه شود اما نویر تا پایان نیمه اول در زمین ماند تا گلر دوم در نیمه دوم جایش را بگیرد. البته این تنها یک اقدام احتیاطی بود و به نظر نمی‌رسد نویر مشکل خاصی برای حضور مجدد در دروازه بایرن داشته باشد. با این حال خروج او از ترکیب بایرن باعث شد برتری ۳-۰ بایرن در عرض چهار دقیقه به برتری ۳-۲ تبدیل بشود.

مانوئل نویر در پایان بازی اعلام کرد مصدومیتش جدی نیست.

با این بایرنی‌ها بی‌توجه به شوک چند دقیقه‌ای دوباره ریتم خود را پیدا کردند تا با ۹ گل از میدان پیروز بیرون بیایند. وقتی داور سوت پایان را زد، مانوئل نویر دوباره در زمین بود تا با هم‌تیمی‌ها این برد بزرگ و تاریخی را جشن بگیرد. در این بین سوالی باقی می‌ماند، اینکه نویر آنجا چه می‌کرد؟

البته کسانی که به سبک دروازه‌بانی گلر بایرن آشنا هستند، می‌دانند که این سوال بجایی نیست. نویر همیشه دور از محوطه جریمه و در اطراف خط نیمه پرسه می‌زند!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها