کد خبر: 726522
تاریخ انتشار :

فوری: کوین یامگا روز آخر قرارداد بست

باشگاه نساجی مازندران رسما از جذب ستاره فرانسوی فصل گذشته استقلال خبر داد.

فوری: کوین یامگا روز آخر قرارداد بست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کوین یامگا پس از اینکه به دلیل مشکل بینایی در لیست خروج استقلال قرار گرفت و با وجود باقی ماندن یک فصل دیگر از قراردادش با آبی‌ها از فهرست این باشگاه خارج شد، تلاش زیادی برای ماندن در فوتبال ایران انجام داد و سعی کرد به تیمی برود که شرایط بازی به دست بیاورد که در روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی این اتفاق رخ داد و رسما به نساجی مازندران پیوست.

این ستاره سابق استقلال که در روزهای آخر دی‌ماه سال گذشته پس از ضربه امید حامدی‌فر با آسیب‌دیدگی از ناحیه چشم مواجه شد و در دور برگشت لیگ برتر نتوانست به میدان برود و بیرون از ایران تحت عمل جراحی قرار گرفت، سعی کرد شرایط بدنی خود را حفظ کند تا بتواند به میادین برگردد که با وجود کنار رفتن از جمع آبی‌ها، سر از نساجی مازندران در آورد.

کوین یامگا بعد از اینکه متوجه عدم حضورش در لیست استقلال شد، سفر غیرمنتظره‌ای به اراک داشت و حدود پنج روز در این شهر بود و همراه با آلومینیوم اراک تمرین و یک بازی درون تیمی کرد، ولی در نهایت قراردادش با این باشگاه نهایی نشد تا دوباره به تهران برگردد و در نهایت به نساجی مازندران برود.

این بازیکن که سه سال قبل از وایله دانمارک به استقلال پیوست و در نخستین فصل حضورش موفق شد 10 گل در 27 به ثمر رساند، در دومین سال 7 گل در 26 مسابقه بزند و در فصل قبل هم آمار چهار گل را در دور رفت ثبت کند، حالا پس از حدود هشت‌ ماه دوری از میادین با نساجی مازندران قرارداد بسته است.

یامگا که مهره کلیدی استقلال در سه سال اخیر بود، به دلیل مشکل بینایی شرایط ادامه همکاری با این باشگاه را به دست نیاورد و پس از عدم تایید در آلومینیوم، دو روز در تمرینات نساجی شرکت کرد و توانست مجوز امضای قرارداد را به دست بیاورد.

کوین نیازمند تاییدیه ایفمارک و پزشکان متخصص هم برای بازی هست ولی نساجی مازندران تیم جدیدش خواهد بود که البته او باید با عینک مخصوص (مثل ادگار داویدز) در زمین حاضر شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها