کد خبر: 727127
تاریخ انتشار :

آکانجی: آرسنال استاد بازی کثیفه!

مانوئل آکانجی، مدافع منچسترسیتی، می‌گوید که روش‌های آرسنال برای جلوگیری از قهرمانی مجدد منچسترسیتی کافی نیست.

آکانجی: آرسنال استاد بازی کثیفه!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل آکانجی می‌گوید آرسنال تحت هدایت میکل آرتتا به استاد بازی کثیف تبدیل شده ولی این برای جلوگیری از قهرمانی مجدد منچسترسیتی در این فصل در لیگ برتر کافی نخواهد بود.

آرسنال و سیتی روز یکشنبه در ورزشگاه اتحاد به تساوی 2-2 رسیدند که گل تساوی دقیقه 98 جان استونز باعث شد تیم پپ گواردیولا در صدر جدول بماند.

توپچی‌ها در نیمه دوم 2-1 پیش افتادند و پس از اخراج لئاندرو تروسار درست قبل از پایان نیمه اول، در نیمه دوم به تساوی رضایت دادند.

آکانجی در پاسخ به این سوال که آیا آرسنال استاد بازی کثیف است یا خیر، گفت: "بله، اما در نهایت ما همیشه عنوان قهرمانی را کسب کردیم و فکر نمی‌کنم امسال هم چیزی تغییر کند. در این بازی تنها یک تیم برای بازی فوتبال به زمین آمده بود."

آکانجی مدعی شد که هیچ تیمی به اندازه آرسنال وقت تلف نمی‌کند و ادامه داد: "فکر نمی‌کنم در اتلاف وقت هیچ تیمی بهتر از آن‌ها باشد. ما نمی‌توانیم این اتلاف وقت را کنترل کنیم. این کار به عهده داور است. در نهایت، مشخص است که گل زدن به تیمی که انگار 10 دروازه‌بان در محوطه جریمه دارد، دشوار است."

آرسنال در هر یک از دو فصل گذشته پس از سیتی در رده دوم قرار گرفته و آکانجی فکر می‌کند که رقابت قهرمان امسال یک سطح بالا رفته است. بازیکن سیتی گفت: "این چیزی است که آن‌ها در نهایت به دنبالش هستند، ما باید از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم چون در هر دوئل، هر ضربه ایستگاهی که زده می‌شد، آن‌ها به زمین می‌افتادند. هر موقع با آرسنال بازی می‌کنیم، همین شکلی هستند. البته، در پایان، ما همچنان در صدر جدول هستیم. هنوز یک بازی را هم نباختیم."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها