کد خبر: 727353
تاریخ انتشار :

ارنج تیم نکونام در دربی صد و چهارم

استقلال با چند تغییر قابل توجه در دربی پایتخت به میدان می‌رود.

ارنج تیم نکونام در دربی صد و چهارم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دربی ۱۰۴ پایتخت روز چهارشنبه ۴ مهرماه در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزاری می‌شود و سرخابی‌های پایتخت در حالی به مصاف هم خواهند رفت که تیم‌های پرمهره‌ای در اختیار دارند و هر دو مربی می‌توانند با سیستم و نفرات مختلفی به میدان بروند.

استقلال در این مسابقه روزبه چشمی، مهرداد محمدی (محرومیت) و گوستاوو بلانکو (مصدومیت) را در اختیار نخواهد داشت، گائل کاکوتا، ستاره اهل کنگو استقلال با بازگشت به تمرینات این تیم در اختیار کادرفنی استقلال قرار گرفته است.

جواد نکونام در این مسابقه در پست مهاجم هدف با محدودیت روبرو است و در صورتی که بلانکو در شرایط مسابقه قرار نگیرد مهاجمی غیر از رمضانی در اختیار نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد که آبی‌ها در این مسابقه با ترکیب محتاطانه بازی را شروع کنند و کمربند میانی را در این مسابقه تقویت کند، البته این احتمال هم وجود دارد که با توجه به ضعف در خط حمله با هافبک‌های هجومی پرتعداد فاز هجومی را تقویت کند.

* در بین بازیکنان استقلال سامان فلاح، اندونگ، کاکوتا، اسلامی اولین دربی خود را تجربه می‌کنند، البته تمام بازیکنان جدید استقلال تجربه کافی حضور در مسابقات بزرگ را دارند و با سابقه حضور در بازی‌های ملی مشکلی برای حضور در دربی نخواهند داشت.

* رامین رضاییان و آرمان رمضانی با سابقه حضور در پیراهن پرسپولیس را داشتند و در این مسابقه انگیزه خاصی خواهند داشت، رامین بازیکن خاص این مسابقه خواهد بود.

* با توجه به حضور رمضانی، احتمال بازی کردن همزمان زکی‌پور و جلالی برای ارسال از جناحین زیاد خواهد بود تا استقلالی‌ها پلن ویژه‌ای روی ارسال از جناحین داشته باشند.

* روزبه چشمی و مهرداد محمدی دو غایب بزرگ و قطعی استقلال در این مسابقه خواهند بود.

ترکیب احتمالی استقلال:

حسین حسینی - سامان فلاح - رافائل سیلوا - میلاد زکی‌پور - ابوالفضل جلالی - رامین رضاییان - اندونگ - زبیر نیک نفس - محمدحسین اسلامی - جلال‌الدین ماشاریپوف - آرمان رمضانی

استقلال در این مسابقه نفرات زیر را در اختیار دارد:

سیستم احتمالی (3-3-4) - (2-5-3) - (3-4-3)

دروازه‌بان (حسین حسینی - محمدرضا خالدآبادی):

مدافعان (محمد مرادمند - رافائل سیلوا - سامان فلاح - ایمان سلیمی)

مدافعان کناری (رامین رضاییان - میلاد زکی‌پور - ابوالفضل جلالی)

هافبک (اندونگ - کاکوتا - آرش رضاوند - زبیر نیک‌نفس - محمدحسین اسلامی - ماشاریپوف)

مهاجم (آرمان رمضانی)

با توجه به نفراتی که در اختیار استقلال قرار دارد، ترکیب ایده‌آل آبی‌ها در دربی 104 را شما برای ما بنویسید و بازیکنان مدنظر خود را برای ما در کامنت‌ها بنویسید:

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها