کد خبر: 727490
تاریخ انتشار :

اختصاصی: سعید معروف در آمریکا قهرمان تنیس شد!

روزهای دور از والیبال سعید معروف جالب و غیرمنتظره می‌گذرد.

اختصاصی: سعید معروف در آمریکا قهرمان تنیس شد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، سعید معروف پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران که وارد چهلمین سال زندگی خود شده است، علاوه بر والیبال، در رشته تنیس نیز نشان داد استعداد خوبی دارد. او اخیرا در یک تورنمنتی که در آمریکا برگزار می‌شد توانست عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

سعید معروف که این روزها در لس‌آنجلس زندگی می‌کنند، علاوه بر داشتن کلاس آموزش‌های والیبال، در وقت استراحت خود به تنیس و والیبال ساحلی نیز می‌پردازد و به همین دلیل توانسته در این تورنمنت قهرمان شود.

معروف در این تورنمنت یکی پس از دیگری رقبای خود را شکست داده و علاوه بر جام قهرمانی جایزه نقدی مسابقات را هم از آن خود کرده است. او روزانه به تمرین تنیس می‌پردازد و یک مربی اختصاصی هم دارد و خیلی جدی‌تر از حد تصور این ورزش را پیگیری می‌کند.

هنوز هیچکس از آینده سعید معروف در والیبال خبر ندارد، او که در زمان بازی، بازیکن بزرگی بوده می‌تواند در دنیای مربیگری در والیبال هم خوش بدرخشد. شاید اگر او تمایل خود را به سرمربیگری نشان بدهد، چند تیم لیگ برتری والیبال ایران خیلی سریع به سراغش بروند، اما معروف نشان داده قصد ندارد خاطرات خوبی که در زمان بازیکنی‌اش برای مردم ساخته را به همین سادگی در مربی‌گری از دست بدهد، بنابراین برای ورود به این عرصه بسیار دقت و حساسیت به خرج می‌دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها