کد خبر: 727570
تاریخ انتشار :

اعلام ترکیب استقلال با سورپرایز بزرگ در سمت چپ

ترکیب استقلال برای دیدار با پرسپولیس در شرایطی اعلام شد که هم جلالی و هم زکی پور از ابتدا به میدان می‌روند و گوستاوو بلانکو نیز در خط حمله حضور دارد.

اعلام ترکیب استقلال با سورپرایز بزرگ در سمت چپ
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دربی فوق‌العاده حساس پایتخت از راه رسید و استقلال و پرسپولیس در استادیوم امام خمینی (ره) اراک باید به مصاف هم بروند. دیداری که برای هر دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و رقم خوردن نتیجه نامطلوب، ممکن است که تیم بازنده را در شرایط بدی قرار دهد.

آبی‌ها در شرایطی پای به زمین مسابقه می‌‌گذارند که جواد نکونام برای این بازی، روزبه چشمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و با وجود جنجال‌های فراوان، نام مهرداد محمدی در لیست تیم برای این بازی دیده نمی‌شود.

* طلسم کلین‌شیت و برد دربی روبروی سید

سیدحسین حسینی در شرایطی باید از دروازه تیمش محافظت کند که او تاکنون در چهار بازی ابتدایی لیگ موفق به ثبت کلین‌شیت نشده است. او همچنین تا به امروز در دوازده دربی که به میدان رفته، در جریان بازی برنده از زمین خارج نشده و امروز علیه این رکوردهای منفی می‌‌جنگد.

* زکی‌پور در خط دفاعی

چنانچه استقلال از سیستم سه دفاعه استفاده کند، میلاد زکی‌پور در سمت چپ خط دفاعی و به عنوان فول بک انجام وظیفه می‌کند. رافائل سیلوا و سامان فلاح نیز دیگر مدافعان استقلال در دیدار حساس امروز هستند.

* جلالی و رامین در چپ و راست

استقلال برای این بازی برنامه‌ریزی خاصی روی دو سمت راست و چپ انجام داده است. رامین رضاییان که تک ستاره تیمش در این فصل بوده، باز هم در سمت راست حضور دارد و جلالی برای اولین بار در این فصل، از ابتدا در ترکیب اصلی حضور دارد.

* بازگشت رضاوند به ترکیب

پس از اشتباه بزرگی که زبیر در قائمشهر انجام داد، نکونام تصمیم گرفت تا او را نیمکت‌نشین کرده و از رضاوند در ترکیب اصلی بهره ببرد. او به همراه دیدیر اندونگ کمربند خط میانی استقلال را محکم خواهند کرد.

* وینگرها بدون تغییر ماندند

خبری از مهرداد محمدی در لیست تیم نیست و محمدحسین اسلامی نخستین شهرآورد خود را تجربه خواهد کرد. در سمت دیگر نیز جلال‌الدین ماشاریپوف، ستاره باتجربه و ازبکی آبی‌ها انجام وظیفه می‌کند.

* بلانکو دوباره در ترکیب اصلی

مهاجم آرژانتینی که بازی با نساجی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، امروز یکی از نفرات اصلی و آغازکننده است و یکی از امیدهای گلزنی تیم نکونام به‌شمار می‌رود.

ترکیب استقلال برای دیدار با پرسپولیس به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، دیدیر اندونگ، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها